خبرگزاری کار ایران

دریابیگی:

تأمین مسکن کارگران و بازنشستگان نیازمند اتحاد و حمایت بنگاه‌های اقتصادی است

asdasd
کد خبر : ۹۹۸۲۲۳

مدیرکل راه و شهرسازی مازندران گفت: اداره کل راه و شهرسازی مازندران آمادگی کامل را در رفع معضلات مسکن جامعه کارگری و بازنشستگی را داشته و برای تامین مسکن کارگران و بازنشستگان تامین اجتماعی نیازمند به اتحاد و بسیج همگانی وحمایت همه بنگاه‌های اقتصادی است.

به گزارش ایلنا، دبیر اجرایی و تعدادی از اعضای هئیت اجرایی خانه کارگر مازندران با مدیرکل راه و شهرسازی دیدار و گفتگو کردند.

در این دیدار ابتدا نصرالله دریابیگی از زحمات وزرای محترم تعاون، کار و رفاه اجتماعی و راه و شهرسازی از بابت مسکن کارگران و بازنشستگان تشکر کرد و گفت: تشکلات کارگری و بازنشستگی بویژه اتحادیه اسکان آماده همکاری صادقانه برای تأمین و ساخت مسکن این قشر شریف و عزیز را دارد. 

مسئول کانون بازنشستگان استان در ادامه گفت:جامعه کارگری و بازنشستگی دارای مشکلات شدید معیشتی، درمانی بویژه مسکن بوده و نیاز به مساعدت وهمیاری مسئولین امر می‌باشد. 

در ادامه دیدار نظری مدیرکل راه و شهرسازی مازندران با ارج گذاشتن به ایثار، فداکاری و جانفشانی کارگران ایران در قبل از انقلاب اسلامی، دوران دفاع مقدس و دوران سازندگی اشاره کرد و گفت: فداکاری جامعه کارگری جاودانی خواهد بود. 

وی در ادامه گفت: اداره کل راه و شهرسازی مازندران آمادگی کامل را در رفع معضلات مسکن جامعه کارگری و بازنشستگی را داشته و برای تامین مسکن کارگران و بازنشستگان تامین اجتماعی نیازمند به اتحاد و بسیج همگانی وحمایت همه بنگاه‌های اقتصادی می‌باشد. 

وی در خاتمه خاطرنشان ساخت که با حمایت‌های مسئولین امر و همکاری نهادهای کارگری و کار فرمائی به اهداف تفاهم نامه وزارت تعاون، کار ورفاه اجتماعی و راه و شهرسازی و اجرای صحیح قانون برای تحقق عدالت اجتماعی در بخش مسکن کارگران و بازنشستگان دست خواهیم یافت.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز