خبرگزاری کار ایران

بازدید رئیس دادگاه چهاردانگه از کارخانه کیان تایر/ کارگران در انتظار بازگشتِ تولید

asdasd
کد خبر : ۹۹۶۰۵۰

به دنبال افزایش مشکلات تولید در کارخانه کیان تایر در شهرستان اسلامشهر، رئیس دادگاه عمومی بخش چهاردانگه از این کارخانه صنعتی دیدار کرد.

 براساس گزارشی که از طریق کارگران کارخانه کیان تایر در اختیار خبرنگار ایلنا قرار گرفته است، «هاشم امامی» رئیس دادگاه عمومی بخش چهاردانگه» روز گذشته به همراه کارفرمای این کارخانه از قسمت‌های مختلف خطوط تولید کارخانه و کارگرانی که مشغول کار بوده‌اند، بازدید کرد.

در همین رابطه یکی از کارگران این واحد تولیدی به ایلنا گفت: افزایش مشکلات تولید در این کارخانه که از سوی سهامدار اصلی کارخانه به وقوع پیوسته، تهدیدی برای امنیت شغلی بیش از هزار کارگر شده است.

این کارگر افزود: قطع یقین در نتیجه بازرسی روز گذشته رئیس دادگاه عمومی بخش چهاردانگه، چشم امید کارگران کیان تایر به مسئولان قوه قضاییه و دولت است تا نسبت به مشکلات ایجاد شده چاره‌اندیشی کنند و نگذارند کارخانه با ۵۰ سال قدمت و تجربه در صنعت لاستیک‌سازی و درحالی‌که زمینه اشتغال حدود ۹۰۰ نفر را در شهرستان اسلامشهر به صورت مستقیم ایجاد کرده، دچار مشکل شود.

به ادعای وی؛ مشکلات اخیر کارخانه کیان‌تایر به شکایت سهامدار اصلی کارخانه مربوط می‌شود که از قرار معلوم برای اعلام ورشکستگی کارخانه؛ شکایتی را به اداره ورشکستگی قوه قضائیه ارسال کرده است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز