خبرگزاری کار ایران

درخواست‌های مکرر پرستاران برای اجرای قانون تعرفه‌گذاری/ در بحران کرونا خدمات ما را به نام پزشکان ثبت نکنید!

asdasd
کد خبر : ۹۹۵۸۸۵

پرستاران خواستار اجرایی شدن قانون تعرفه‌گذاری خدمات پرستاری هستند و می‌گویند: وقت آن رسیده که قانون اجرایی شود.

پرستاران در تماس با خبرنگار ایلنا، خواستار اجرایی شدن قانون تعرفه‌گذاری خدمات پرستاری، سیزده سال بعد از تصویب هستند و می‌گویند: اکنون که در بحران کرونا، در صف مقدم ایستاده‌ایم و جانبازی می‌کنیم، لااقل حق و حقوق قانونی ما را پرداخت کنند. سالهاست که قانون تعرفه‌گذاری به تصویب رسیده اما با اهمال دولت، اجرایی نمی‌شود.

پرستاران با ایجاد نظرسنجی‌ها و کمپین‌ها در فضای مجازی، از مسئولان درخواست دارند حق و حقوق آنها را براساس قانون پرداخت کنند.

یکی از پرستاران در این رابطه می‌گوید: عادلانه نیست همکاران من در جنگ با کرونا جان خود را از دست بدهند اما خدمات ما به نام پزشکان ثبت شود. اگر قانون تعرفه‌گذاری را اجرایی کنند، همه خدمات پرستاران به نفع خودشان نرخ‌گذاری شده و پرداخت‌های نظام درمان، عادلانه می‌شود.

به گفته او، پرستاران کشور سالهاست که به دنبال اجرای قانون تعرفه‌گذاری هستند ولی حالا که شرایط کار سخت‌تر شده و خطرات بیشتر، لازم است مسئولان به این خواسته کلیدی توجه کنند و هرچه سریعتر قانون تعرفه‌گذاری خدمات پرستاری را اجرایی نمایند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز