خبرگزاری کار ایران

معرفی مدیر جدید صندوق بیمه اجتماعی کشاورزان، روستاییان و عشایر تهران

asdasd
کد خبر : ۹۹۵۶۶۲

مراسم تودیع و معارفه سرپرستان جدید صندوق بیمه اجتماعی در استان تهران، با حضور معاون بیمه‌ای و هماهنگی امور استان‌های صندوق برگزار شد.

به گزارش ایلنا به نقل از روابط عمومی صندوق بیمه اجتماعی کشاورزان، روستاییان و عشایر، علی اخوان بهبهانی در مراسم تودیع و معارفه سرپرستان جدید صندوق بیمه اجتماعی کشاورزان، روستاییان و عشایر، گفت: خرسندیم که صندوقی که زمانی فقط یک آیین نامه بود امروزه بیش از یک میلیون عضو دارد و توانسته است درکنار سه صندوق بزرگ بازنشستگی کشور قرار گیرد.

اخوان بهبهانی تاکید کرد: این صندوق خدمتگذار زحمتکش‌ترین و شریفترین مردم کشور یعنی روستاییان و عشایر و کشاورزان است که دولت بسیار سخاوتمندانه از آن حمایت می‌کند.  اگر از این قشر فردی وجود داشته باشد که عضو صندوق بیمه اجتماعی نیست این مشکل از سمت و سوی ما است. زمانی ما توانسته‌ایم کار خود را به درستی انجام دهیم که تمام مشمولان صندوق را بیمه کنیم، بنابراین تا فرارسیدن آن زمان باید تلاش کنیم که به هدف خود دست یابیم.

معاون بیمه صندوق بیمه اجتماعی اظهار کرد: وظیفه ستاد سیاستگذاری، برنامه‌ریزی و نظارت است و هرموردی غیر از این سه رکن باید به استان‌ها واگذارشود چرا که استان‌ها بهتر به شرایط خود واقف هستند.

اخوان بهبهانی با بیان اینکه صف و ستاد در کنار هم قراردارند ،افزود: تمام همکاران باید درکارها دخیل باشند و تمام تصمیمات به صورت گروهی اخذ شود نه فردی.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز