خبرگزاری کار ایران

کوچکی‌نژاد:

در بیمه نمودن روستاییان پشت نوبت کمک خواهیم کرد/ بنگاه‌ها در انتخاب نوع بیمه خود مختار باشند

asdasd
کد خبر : ۹۹۵۶۵۸

نماینده شهرستان رشت در مجلس شورای اسلامی گفت: در بیمه نمودن روستاییان در پشت نوبت بیمه صندوق اجتماعی کشاورزان، روستاییان و عشایر کمک خواهیم کرد.

به گزارش ایلنا به نقل از روابط عمومی صندوق بیمه اجتماعی کشاورزان، روستاییان و عشایر، کوچکی‌نژاد به منظور بررسی عملکرد صندوق بیمه اجتماعی کشاورزان، روستائیان و عشایر در حوزه انتخابیه در دفتر مدیریت استان حضور یافت.

در ابتدای این دیدار، اهداف و برنامه‌های صندوق بیمه اجتماعی کشاورزان ،روستائیان و عشایر تشریح و عملکرد کارگزاران بیمه شهرستان حوزه انتخابیه بررسی شد.

وی ضمن تشکر و قدردانی از تلاش‌های هانی عارف، مدیر صندوق در استان گیلان، گفت: برخی از روستاییان در نوبت بیمه‌شدن در صندوق هستند و توقع دارند که دولت در این امر به آنها کمک کند و اگر کمکی از مجلس در رسیدن به اهداف صندوق بر بیاید، حتما صورت خواهد گرفت.

کوچکی نژاد با اشاره به مسئله تعمیم بیمه‌های کارگاهی در روستاها، گفت: شرایط قانون کار تامین اجتماعی فضا را به سمتی هدایت می‌کند که قطعا روستاها در اداره بنگاه‌های خود آسیب خواهند دید، بنابراین پیشنهاد شده است تا کارگاه‌ها را مختار کنند تا خود تصمیم بگیرند که در بیمه تامین اجتماعی و یا صندوق بیمه اجتماعی عضو شوند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز