خبرگزاری کار ایران

انعقاد قرارداد مستقیم با ۲۱ کارگر معلول شهرداری سنندج

asdasd
کد خبر : ۹۹۵۲۴۲

تعدادی از کارگران قرارداد حجمی شهرداری سنندج که با معرفی بهزیستی در شهرداری کار می‌کنند، تبدیل وضعیت شدند.

به گزارش خبرنگار ایلنا، منابع کارگری در شهرداری سنندج اعلام کردند: ۲۱ نفر از کارگران شهرداری سنندج که با معرفی بهزیستی در شهرداری کار می‌کنند از قرارداد پیمانی و شرکتی به قرارداد مستقیم، تبدیل وضعیت شدند.

یکی از کارگران شهرداری سنندج با اعلام این خبر گفت: تعدادی از کارگران شهرداری سنندج دارای معلولیت که تعداد آن‌ها به ۲۱نفر می‌رسد، از چند سال پیش به واسطه بهزیستی به سازمان اتوبوسرانی، زیر نظر شهرداری سنندج بابت کار معرفی و درنهایت با قرارداد حجمی-ساعتی ذیل شرکت‌های تامین نیروی انسانی مشغول به کار شده بودند، با تعامل مسئولان شهری تبدیل وضعیت شدند.

او با بیان اینکه کارگران قرارداد حجمی و شرکتی به دلیل نداشتن ثبات شغلی و همچنین ضعف حقوق و دستمزد، ناراضی هستند، تصریح کرد: با تغییر وضعیت قرارداد این کارگران از حجمی به قرارداد مستقیم بخش زیادی از نگرانی‌های شغلی آن‌ها کاسته خواهد شد.

او با بیان اینکه به‌طور معمول کارگران به صورت قرارداد رسمی، پیمانی، کار معین، قرارداد دائم و موقت در نهاد‌های دولتی و خصوصی مشغول کارند که شرایط هر کدام از این نیروها از لحاظ حقوق و مزایا و امنیت شغلی با یکدیگر متفاوت است، افزود: فروردین ماه سال جاری شهرداری سنندج تعداد ۱۰۳نفر از کارگران قرارداد ساعتی این شهرداری را تبدیل وضعیت کرد.

وی در خاتمه اظهار داشت: توجه به خواسته‌های به‌حق این کارگران که در زمره محروم‌ترین اقشار جامعه کارگری هستند، همواره باید در اولویت کاری هر مقام مسئولی قرار گیرد تا بتوانیم جامعه‌ای سالم و پاک داشته باشیم.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز