خبرگزاری کار ایران

در دیدار معاونان وزارت کار با استاندار لرستان تاکید شد؛

تسریع در ساخت پروژه‌های ایجادی و بهره‌برداری از طرح‌های توسعه‌ای

asdasd
کد خبر : ۹۹۴۵۷۱

معاون روابط کار و و معاون امور اقتصادی وزارت کار در دیدار با استاندار لرستان، بر تسریع در ساخت پروژه‌های ایجادی و بهره‌برداری از طرح‌های توسعه‌ای صندوق‌های وابسته به این وزارتخانه در استان، تاکید کرد.

به گزارش ایلنا به نقل از مرکز روابط عمومی وزارت کار، در نشستی که در محل وزارتخانه برگزار شد، بهره‌برداری از طرح‌های کارخانه شیر خشک، طرح توسعه‌ای شرکت اکسیر بروجرد و فاز اول دامداری ۶ هزار راسی نورآباد تا پایان سال جاری تصویب شد. همچنین مقرر شد شروع عملیات مرکز داروپخش الشتر و مجتمع گردشگری حوضیان، ظرف یک ماه عملیاتی شود. 

در ادامه این نشست نیز تامین سرمایه در گردش ۳۵ واحد دامداری و سرمایه ثابت ۱۶ واحد دامداری شهرستان چگنی توسط صندوق کارآفرینی مورد موافقت نهایی قرار گرفت. 

تعهد صندوق بیمه اجتماعی، کشاورزان، روستاییان و عشایر مبنی بر بیمه رایگان تمامی فعالان روستایی در صنایع دستی، گلیم بافی و قالی بافی شهرستان‌های چگنی، نورآباد و الشتر و رومشگان به مدت یک ماه از دیگر مصوبات این نشست بود. 

گفتنی است که به دنبال دستور محمد شریعتمداری، وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی، مبنی بر بررسی ظرفیت‌های اشتغال، توسعه‌ای و سرمایه‌گذاری استان لرستان، هیاتی متشکل از معاونین و مدیران عامل بانک‌ها و صندوق‌های تابعه وزارتخانه به ریاست شاکرمی، به این استان سفر کردند و از نزدیک در جریان فعالیت‌های مرتبط با حوزه‌های معیشتی، رفاهی، بیکاری، بیمه، اشتغال پایدار روستائی قرار گرفتند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز