خبرگزاری کار ایران

صادقی:

اجرای طرح ۳۰۷۰ رضایتمندی حداکثری بیمه‌شدگان را به دنبال دارد

asdasd
کد خبر : ۹۹۴۳۳۱

رئیس اتحادیه پیشکسوتان جامعه کارگری گفت: اجرای طرح ۳۰۷۰ رضایتمندی حداکثری بیمه‌شدگان سازمان تامین اجتماعی را به دنبال دارد.

«حسن صادقی» در گفتگو با خبرنگار ایلنا، افزایش سرعت و کیفیت، صرفه‌جویی در وقت و هزینه و سهولت دسترسی را از مهمترین مزایای توسعه سرویس‌های غیرحضوری عنوان کرد و گفت: خدمات غیرحضوری و توسعه این بخش از خدمات سازمان، رضایت خاطرجامعه تحت پوشش را به همراه خواهد داشت. 

رئیس اتحادیه پیشکسوتان جامعه کارگری، گفت: غیرحضوری شدن ۳۰ خدمت توسط سازمان تامین اجتماعی، ۷۰ میلیون مراجعه را کاهش می‌دهد که بسیار مثمرثمر است. 

وی افزود: بایستی خدمات غیرحضوری با مزایای قابل توجهی همراه باشد تا مخاطبان سازمان بهره‌برداری از خدمات غیرحضوری را به مراجعه حضوری به واحدهای اجرایی ترجیح دهند. 

صادقی تصریح کرد: توسعه خدمات غیرحضوری از مهمترین اقدامات سازمان تأمین اجتماعی در سال‌های اخیر بوده است و مدیران و کارکنان این مجموعه، برای تحقق اهداف سازمان در این زمینه، تلاش مضاعفی داشته‌اند و از تمامی ظرفیت‌ها استفاده کرده‌اند. 

وی خاطرنشان کرد: با توجه به فضای امروز جامعه جهانی و بیماری منحوس کرونا و زمینه تغییر فرهنگ جامعه در سطوح مختلف، آنچه سازمان تامین اجتماعی انجام داده است، پیشگام در فرهنگ نوین است که نوعی مبارزه با اشاعه ویروس مضر کروناست. 

وی ادامه داد: اقدام سازمان تامین اجتماعی در اجرای طرح ۳۰۷۰ در ابعاد مختلف زندگی جامعه هدف به ویژه در سلامتی بیمه‌شدگان و پایداری صندوق تامین اجتماعی، بسیار اثرگذار و مفید خواهد بود.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز