خبرگزاری کار ایران

ازسرگیری فعالیت کارخانه «الکل طبی آساک» پس از ۱۲ سال/ ۴۵ کارگر مشغول کار هستند

asdasd
کد خبر : ۹۹۲۹۴۷

به گفته کارگران کارخانه الکل طبی آساک، فعالیت این واحد تولیدی پس از یک وقفه‌ی ۱۲ساله، از شهریور ماه سال جاری از سرگرفته شده است.

تعدادی از کارگران کارخانه الکل طبی آساک واقع در استان خراسان شمالی به خبرنگار ایلنا گفتند: پس از ۱۲ سال توقف فعالیت کارخانه، حدود دو ماه است که کارخانه با تامین منابع مالی با حمایت مسئولان استانی به‌ویژه قوه قضائیه به چرخه تولید بازگشته و در حال حاضر تعدادی کارگر جذب کارخانه شده‌اند که مشغول تولید هستند.

این کارگران یادآور شدند: فعالیت تولیدی کارخانه «الکل طبی آساک» از سال ۸۷ به بهانه بحران مالی متوقف شده بود و در تمام این مدت نزدیک به ۵۰ کارگری که پیش از این به صورت‌های مختلف در این کارخانه مشغول کار بودند، برای تامین معاش خود سرگردان بودند.

به گفته کارگران؛ یکی از مشکلات اصلی این کارخانه، بدهکاری‌های بانکی بود که دوازده سال کارخانه و کارگرانش را با مشکلات فراوان معطل کرده بود.

آنها در ادامه گفتند: در نهایت کارخانه با حمایت مسئولان به چرخه تولید بازگشت. سرمایه‌گذار کارخانه هم‌ بعد از سال‌ها، عملیات اجرایی مربوط به آماده‌سازی مجدد این واحد تولیدی را به اتمام رسانده و مشغول تولید است.

کارگران با بیان اینکه در حال حاضر از وضعیت موجود رضایت دارند، در ادامه خطاب به مسئولان تصریح کردند: از مسئولان درخواست داریم برای سر پا نگه داشتن این واحد بزرگ تولیدی و رفع مشکلات آن که امنیت شغلی کارگران را به خطر می‌اندازد، همچنان کمک کنند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز