خبرگزاری کار ایران

وضعیت نامناسب خدمه و بازنشستگان خانه‌های سالمندان اوهایو/ مرگ ۸۴ هزار سالمند و پرستار

asdasd
کد خبر : ۹۹۲۴۹۸

نتایج یک بررسی از خانه‌های سالمندان ایالت «اوهایو» نشان می‌دهد که ۳۳.۹ درصد از این مراکز، تجهیزات حفاظت شخصی در برابر کرونا را به سالمندان، پرستاران و خدمه خود نمی‌دهند.

به گزارش خبرنگار ایلنا به نقل از سایت دبلیو. کی. وای. سی، گسترش ویروس کرونا در ایالت اوهایا زندگی سالمندان، خدمه و پرستاران خانه‌های سالمندان را سخت کرده است. پرستاران و خدمه خانه‌های سالمندان در ایالت اوهایو اعلام کردند: ما در شرایط سختی هستیم و آسیب‌پذیری ما در برابر ویروس بیشتر شده است.

انجمن بازنشستگان آمریکا در گزارش جدید خود؛ تعداد بازنشستگانی که بر اثر کرونا جان خود را از دست داده بودند را منتشر کرد و در این گزارش نوشت: ۸۴ هزار نفر از سالمندان، خدمه و پرستار در ایالات متحده بر اثر ابتلا به کرونا درگذشته‌اند.

براساس نتایج این گزارش؛ وضعیت کرونا در ایالت اوهایو مساعد نیست و گاهی شرایط بحرانی می‌شود.

آنتونی کالدول (مدیر روابط عمومی اتحادیه بین‌المللی کارگران در اوهایو) درباره وضعیت کارمندان و کارگران گفت: پرستاران، خدمه خانه‌های سالمندان، کارمندان و کارگران مراکز دیگر هر روز به محل کار خود می‌روند. این افراد گاهی تجهیزات حفاظت از کرونا دارند ولی ویروس کرونا بازهم آنها را تهدید می‌کند.

او درباره وضعیت پرستاران و خدمه خانه‌های سالمندان افزود: خدمه و پرستاران درباره شرایط و وضعیت امکانات خانه‌های سالمندان نگران هستند ولی در حال حاضر حساسیت آن‌ها نسبت به تجهیزات پیشگیری از بیماری کرونا بسیار زیاد است و از شرایط خود ناراضی هستند.

انجمن بازنشستگان آمریکا درباره شرایط بازنشستگان خانه‌های سالمندان گفت: بررسی‌های ما نشان می‌دهد تعداد نیروی خدمه نسبت به تعداد سالمندان کم است. ۳۴ درصد از بازنشستگان خدمه و پرستار مورد نیاز وجود ندارد که این کمبود نیروی انسانی از ۲۰ سپتامبر سال جاری آغاز شده است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز