خبرگزاری کار ایران

اعلام شرایط عمومی صدور ضمانت کسر از حقوق برای بازنشستگان کشوری+لینک

asdasd
کد خبر : ۹۹۱۸۰۶

صندوق بازنشستگی کشوری بخش صدور گواهی ضمانت کسر از حقوق به صورت غیرحضوری را به سایت اصلی خود اضافه کرد.

به گزارش ایلنا به نقل از صندوق بازنشستگی کشوری، به منظور رفاه حال بازنشستگان و وظیفه‌بگیران گرامی و کاهش مراجعه حضوری آنان به صندوق بازنشستگی کشوری و ذی‌حسابان دستگاه‌های دولتی و نیز تحقق دولت الکترونیکی، صندوق بازنشستگی کشوری، خدمات مربوط به ثبت درخواست و صدور گواهی/ضمانت کسر از حقوق را به صورت الکترونیکی انجام می‌دهد.

پس از ثبت درخواست و بررسی آن، کلیه فرایندهای اداری (تأیید یا عدم تأیید درخواست، ارسال گواهی برای متقاضی و اصالت‌سنجی گواهی بوسیله بانک) از طریق پیامک به شماره همراه متقاضی ارسال خواهد شد. گواهی‌ صادر شده از طریق پست به نشانی متقاضیان محترم فرستاده می‌شود.

شرایط عمومی صدور گواهی / ضمانت کسر از حقوق

  • وضعیت پرونده متقاضی میبایست جاری باشد.
  • گواهی صرفا برای بازنشسته یا موظف صادر خواهد شد. در صورتی که موظف دختر باشد صرفا گواهی دریافت حقوق صادر می شود و تعهد کسر از حقوق صادر نخواهد شد.
  • مبلغ هر قسط گواهی مورد تقاضا، نمی تواند از سقف مجاز تعیین شده بیشتر باشد. سقف مجاز برای هر متقاضی برابر است با شصت درصد مبلغ حکم به کسر اقساط تسهیلات دریافتی از صندوق و دستگاه و همچنین کسر اقساط گواهی های قبلی صادر شده.
  • مبلغ خالص دریافتی متقاضی طبق فیش ارائه شده صندوق بازنشستگی باید حداقل ۵/۰۰۰/۰۰۰ ریال باشد.
  • در مورد گواهی ضمانت، اطلاعات وام گیرنده باید به طور کامل وارد شود.

متقاضیان با رجوع به این لینک و وارد کردن اطلاعات خود می‌توانند برای دریافت این گواهی تقاضای خود را ثبت کنند

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز