خبرگزاری کار ایران

سود عملیات بانکی در لرستان برای توسعه همین استان اختصاص می‌باید

asdasd
کد خبر : ۹۹۱۳۲۵

سود حاصل از عملیات بانکی دو بانک رفاه کارگران و توسعه تعاون در استان لر‌ستان برای توسعه و پیشرفت این استان اختصاص می یابد.

به گزارش ایلنا به نقل از مرکز روابط عمومی و اطلاع‌رسانی، وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی، نماینده ویژه وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی در لرستان گفت: برای پیگیری مصوبات و دستاوردهای سفر اخیر مدیران وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی به استان لرستان، نشست مشترکی با حضور سید موسی خادمی، استاندار و مدیران عامل بانک‌های رفاه کارگران و توسعه تعاون در محل بانک رفاه برگزار شد. 

حاتم شاکرمی، معاون روابط کار، نتایج این نشست را رضایت بخش دانست و موافقت مدیران عامل بانک‌های رفاه کارگران و توسعه تعاون با مشارکت در اجرای طرح‌های اقتصادی و عمرانی، پرداخت تسهیلات برای اجرای طرح‌های تبدیلی و نیمه تمام و تعیین تکلیف سه واحد تملک شده توسط بانک توسعه تعاون در فرصت یک ماهه را از جمله توافقات به دست آمده عنوان کرد. 

معاون روابط کار وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی با قدردانی از همکاری جدی اسماعیل لله گانی و حجت الله مهدیان، مدیران عامل این دو بانک برای تحقق و اجرای دستورات وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی اظهار امیدواری کرد؛ با توافقات به دست آمده، زمینه رشد و توسعه همه جانبه استان لرستان محقق شود. 

به دستور وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی، هیاتی از معاونین و مدیران این وزارتخانه برای بررسی آخرین وضعیت پروژه‌ها و طرح ها، تسهیل، تسریع و رفع موانع سرمایه گذاری، حل معضل بیکاری، توسعه اشتغال پایدار روستائی و… اخیرا به این استان سفر کردند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز