خبرگزاری کار ایران

قدردانی تشکل‌های کارگری و کارفرمایی و اتاق بازرگانی چهارمحال و بختیاری از وزیر کار

asdasd
کد خبر : ۹۹۱۱۲۵

اتاق بازرگانی، صنایع، معاون و کشاورزی و تعدادی از تشکل‌های کارگری و کارفرمایی استان چهارمحال و بختیاری در نامه های جداگانه از وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی برای اعزام هیاتی متشکل از معاونین و مدیران این وزارتخانه به استان قدردانی کردند.

به گزارش ایلنا به نقل از مرکز روابط عمومی و اطلاع‌رسانی وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی، در متن تقدیر اتاق بازرگانی خطاب به محمد شریعتمداری آمده است: طرح مشکلات اشتغال و مباحث مربوط به حوزه‌های بانکی، تسهیلات و نیز مسائل مبتلابه موجود از سوی فعالان اقتصادی و کارآفرینان استان که منجر به مصوباتی امیدبخش در راستای حل معضلات آن‌ها شد، جای بسی سپاسگزاری دارد. بازدید از ده شهرستان استان و برگزاری جلسات فشرده در مرکز استان، شهرستان‌ها و احصای مشکلات و بررسی آن‌ها در فرصتی کوتاه بسیار موثر و امیدبخش بوده که تداوم بهرهمندی از خدمات و تجربیات ارزشمند شما در وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی مورد انتظار است. 

در این نامه همچنین بر دستور پیگیری مصوبات احصا شده تا حصول نتیجه تاکید شده است. 

تشکل‌های کارگری و کارفرمائی نیز در نامه‌ای جداگانه از اینکه جمعی از مدیران وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی مجاهدت کرده و در شرایط حساس کرونائی برای بررسی مشکلات جامعه کارگری و حل معضلات اشتغال به این استان سفر کرده‌اند قدردانی کرده و خواستار تداوم این سفرها و پیگیری اجرای مصوبات شدند. 

هفته گذشته، به دنبال دستور وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی، تیمی متشکل از معاونین امور اقتصادی، توسعه مدیریت و منابع و مدیران عامل بانک‌های رفاه کارگران و توسعه تعاون به منظور بررسی ظرفیت‌های استان چهار محال و بختیاری در حوزه‌های اشتغال، سرمایه‌گذاری و توسعه‌ای به این استان سفر کردند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز