خبرگزاری کار ایران

بازدید مدیرکل تامین اجتماعی قزوین از خانه کارگر استان

asdasd
کد خبر : ۹۹۰۹۷۵

محمدرضا قاریانپور با حضور در خانه کارگر استان قزوین از نزدیک با عوامل خانه کارگر دیدار کرد.

به گزارش ایلنا، محمدرضا قاریانپور (مدیرکل تامین اجتماعی قزوین) دراین دیدار با بیان اینکه باید از تمامی ظرفیت‌ها در تشکل‌های کارگری در استان استفاده شود، تشکلات قوی را موجب قوت قلب و تولید انرژی مضاعف در استان دانست و اظهار داشت: هماهنگی و تعامل بین نمایندگان مجامع کارگری و خانه کارگر مهم و اساسی است.

مدیرکل تامین اجتماعی قزوین افزود: شوراهای کار و نمایندگان تشک‌های کارگری همانند خانه کارگر دارای ظرفیت‌های بالا در استان‌ها هستند.

وی نیروهای مولد در واحدهای تولیدی و صنعتی را از اهداف خدمتگزاری خالصانه با همیاری مجامع و تشکل‌های کارگری عنوان نمود و گفت: در شرایط کنونی که جنگ اقتصادی رخ داده خدمت به آسیب پذیرترین اقشار جامعه با نیتی ایثارگرانه توشه‌ای برای آخرت مسئولین خواهد بود و ما نیز با انتصاب در این پست سازمانی نیازمند همراهی کما فی السابق شما در مسیر ارائه تعهدات بهینه و مطلوب بوده و می‌باشیم.

وی همچنین فرهنگ کاری مناسب در این زمینه را همگام با آموزش و بالا بردن سطح اطلاعات برای کارگران و کارفریان را مهم ارزیابی کرد و افزود: با همکاری و همراهی این دو گروه و مسئولین شاهد راه‌اندازی مجموعه‌های کارگری توام با ارتقاء در امور کارگران خواهیم بود.

این مسئول در استان قزوین با حمایت از برنامه‌ریزی مدبرانه مدیریت عامل سازمان رادر راه‌اندازی مجدانه نهضت آی تی، من جمله نسخ الکترونیکی، حذف دفاتر درمانی در آینده‌ای نزدیک، ارائه‌ی غیر حضوری بیش از ۶۰ نوع خدمت سازمانی و رویت فیش و احکام حقوقی، ریز دستمزدها بصورت اینترنتی و. . غیره گفت: شیوع ویروس منحوس کرونا ضرورت سرعت بخشیدن در اقدامات غیر حضوری در دستگاه‌های اجرائی من جمله بزرگترین سازمان بیمه‌ای کشور با حجم گسترده‌ی مخاطبین آن را افزونتر نمود و مجموعه مدیریت سازمان با سهامداران عمده‌ی آن مجبور به حرکت در مسیر قطار توسعه و تغییرات بوجود آمده در زمینه‌ی خدمات آن می‌باشند و ما نیز با تمام توان و با حضور در واحدهای تولیدی با شرایط سخت کاری آنان و برقراری نشست‌های مردمی در شهرستان‌ها در بطن مسایل و مشکلات موجود قرار گرفته تا با همراهی تشکلات کارگری و کارفرمائی بهترین ضمانت خدمتگزاری را رقم زنیم.

در ادامه عیدعلی کریمی، دبیر اجرائی تشکیلات خانه کارگر استان قزوین، نیز ضمن ابراز خرسندی از انتصاب مدیرکل جدید تامین اجتماعی استان با پیشینه‌ی خدمتی درخشان و روحیه ایثارگری ایشان گفت: امید است با همیاری واقعی مجموعه همکاران سازمانی به عنوان بازوان قدرتمند شما در بهبود وضعیت معیشتی نیروهای کارگری به ویژه در شرایط کنونی اقتصادی باشیم تا خدائی ناخواسته فقر موجود فساد و نااخلاقی را موجب نگردیده و بنیان خانواده‌ها مستحکم‌تر گردد.

در خاتمه هر یک از اعضای تشکلات کارگری مسایل و مشکلات کارگری حوزه خود را مطرح نموده و راهکار لازم را ارائه دادند.

مدیرکل تامین اجتماعی استان قزوین، در حاشیه این دیدار از دفتر خانه کارگر تشکیلات استان قزوین نیز بازدید به‌عمل آورد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز