خبرگزاری کار ایران

نامنویسی غیرحضوری کارگران

asdasd
کد خبر : ۹۹۰۱۰۶

سرپرست اداره کل تامین اجتماعی استان البرز گفت: نامنویسی غیرحضوری بیمه‌شدگان در حال حاضر قابل انجام است.

به گزارش ایلنا به نقل از اداره کل روابط عمومی سازمان تامین اجتماعی، قورچیان اظهار داشت: کارفرمایان کارگاه‌های مشمول قانون تأمین اجتماعی می‌توانند از طریق درگاه خدمات غیرحضوری تأمین اجتماعی به نشانی eservices. tamin. ir کارگران جدید خود را بدون نیاز به مراجعه حضوری نامنویسی کنند. 

وی افزود: براساس بخشنامه صادر شده کارفرمایان می‌توانند برای نامنویسی نیروی کار جدید و یا انتقال و جابجائی افراد شاغل در کارگاه‌های یک کارفرما و همچنین تغییر شعبه تأمین اجتماعی که ممکن است ناشی از جابجائی کارگاه باشد، از سامانه خدمات غیرحضوری استفاده کنند. 

قورچیان تعیین کارگاه و شعبه تأمین اجتماعی را اولین گام در زمان استفاده از سامانه نامنویسی غیرحضوری اعلام کرد و گفت: در مراحل بعد اطلاعات هویتی و اطلاعات بیمه‌ای شامل نوع شغل و تاریخ استخدام بیمه شده بایستی توسط کارفرما در سامانه ثبت شود. 

وی ادامه داد: درباره نیروی کار جدیدی که فاقد سابقه نزد سازمان تأمین اجتماعی باشد، کارفرما پس از ثبت اطلاعات هویتی و بیمه‌ای می‌بایست فایل تصاویر کارت ملی و صفحه اول شناسنامه و عکس کارگر همراه با پرسشنامه نامنویسی تکمیل شده توسط فرد مورد نظر را در سامانه نامنویسی غیرحضوری بارگذاری کند. 

قورچیان افزود: پرسشنامه نامنویسی تکمیل شده افراد فاقد سابقه بیمه می‌بایست ظرف مدت یک ماه پس از ارائه درخواست نامنویسی غیرحضوری از طریق پست و یا مراجعه حضوری به شعبه مربوطه تحویل شود.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز