خبرگزاری کار ایران

کارگران پلی‌اکریل نسبت به بهبود اوضاع امیدوارند/ مشکل فقط مواد اولیه است

asdasd
کد خبر : ۹۸۹۸۵۰

عضو شورای اسلامی کار پلی‌اکریل اصفهان از بهبود اوضاع در این شرکت صنعتی خبر می‌دهد و می‌گوید: امیدواریم مشکل مواد اولیه حل شود.

علیرضا خرمی (عضو شورای اسلامی کار پلی‌اکریل اصفهان) در گفتگو با خبرنگار ایلنا، از بهبود اوضاع در این قطب نساجی کشور خبر داد.

وی گفت: شکر خدا کارخانه پلی‌استرِ پلی‌اکریل با ظرفیت کامل در مدار تولید قرار دارد. اما در حوزه تولید الیاف، اکریلیک با ۲۵ درصد ظرفیت خود فعالیت می‌کند که امیدواریم این بخش نیز به زودی به ظرفیت کامل برسد.

کارگران پلی‌اکریل، دو سال پیش از این برای مدتی به بیمه بیکاری معرفی شدند؛ در آن زمان کارگران ماه‌ها معوقات مزدی پرداخت نشده داشتند اما امروز به گفته خرمی، حقوق پرسنل هرماه پرداخت می‌شود و از این نظر مشکلی نیست. در عین حال، همه پرسنل به صورت تمام‌وقت سر کار حاضر هستند و هیچ کس خارج از مجموعه نیست.

این کارگران از گذشته نیز معوقات مزدی دارند؛ خرمی می‌گوید: بخش اعظم این معوقات تا امروز پرداخت شده و باقی نیز همراه حقوق‌ها پرداخت خواهد شد.

عضو شورای اسلامی کار پلی‌اکریل اصفهان تاکید می‌کند: اکنون بزرگ‌ترین مشکل پلی‌اکریل تامین مواد اولیه است؛ امیدواریم مسئولان با درایت و تدبیر به مساله ورود کرده و مواد اولیه مورد نیاز این قطب نساجی کشور را فراهم کنند.

او در پایان ابراز امیدواری می‌کند با توجه خاص مسئولان و اولویت‌گذاری‌های درست، پلی‌اکریل خیلی زود به دوران رونق و شکوفایی خود بازگردد و کارگران این مجتمع که دوران سخت گذشته را پشت سر گذاشته و همواره از کارخانه حمایت کرده‌اند، شاهد تولید با صد درصد ظرفیت در تمام بخش‌ها باشند.

در حال حاضر حدود دو هزار کارگر در پلی‌اکریل اصفهان و زیرمجموعه‌های آن از جمله DMT مشغول به کار هستند. 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز