خبرگزاری کار ایران

هفت تشکل صنفی استان قزوین در بیانیه‌ای تاکید کردند؛

کار مجلس به دست بردن در جیب کارگران رسیده‌ است/به جای رسیدگی به مظلومین، اموال آن‌ها را قانونی می‌برند

asdasd
کد خبر : ۹۸۹۵۸۰

هفت تشکل کارگری استان قزوین با انتشار یک نامه سرگشاده خطاب به حمید رضا حاج بابایی (رئیس کمیسیون برنامه، بودجه و محاسبات مجلس)از طرح تامین منابع کالابرگ الکترونیک به شدت انتقاد کردند.

به گزارش ایلنا، هفت تشکل کارگری استان قزوین با انتشار یک نامه سرگشاده خطاب به حمید رضا حاج بابایی (رئیس کمیسیون برنامه، بودجه و محاسبات مجلس) از طرح تامین منابع کالابرگ الکترونیک از منابع سازمان تامین اجتماعی به شدت انتقاد کردند.

تشکیلات خانه کارگر استان قزوین، کانون هماهنگی شورای اسلامی کاراستان قزوین، کانون کارگران بازنشسته تامین اجتماعی استان قزوین، مجمع نمایندگان کارگران استان قزوین، کانون انجمن صنفی کارگران ساختمانی استان قزوین، اتحادیه سراسری زنان کارگر وانجمن صنفی کارگران و استادکاران صنعت ساختمان شهرستان قزوین ازجمله امضاکنندگان این نامه مشترک هستند.

متن این نامه که به امضای تشکل‌های کارگری و بازنشستگان استان قزوین رسیده، به شرح زیر است:

احتراما به استحضار می‌رساند مقرر گردیده از محل قانون بودجه (بند و ۱ تبصره ۲) همسان‌سازی حقوق بازنشستگان کشوری و لشگری در قانون بودجه ۱۳۹۹ به استناد ماده ۱۲ قانون برنامه ششم که ۵۰ هزار میلیارد تومان پیش بینی شده بود که ۳۲ میلیارد تومان برای بازنشستگان تامین اجتماعی اختصاص یافته و ۱۸ هزار میلیارد تومان باقی مانده برای بازنشستگان لشگری و کشوری اختصاص می‌یابد. جناب آقای دکتر حاج بابائی (گل بود به سبزه نیز آراسته شد) جنابان دکتر حاج بابائی ودکتر محمدباقر نوبخت آیا می‌دانید که مبلغ ۵۰ هزار میلیارد تومان بخشی از بدهی دولت به تامین اجتماعی بوده که می‌باید به دست صاحبان اصلی آن کارگران برسد این مبلغ حق الناس است که از گوشه و کنار آن بریدند و مبلغ ۱۸ هزار میلیارد تومان از جیب ما برداشتند و به جیب دولت واریز کردند.

کدام منطق اجازه داده که دست در جیب مظلوم‌ترین قشر در جبهه تولید و مظلوم‌ترین و فداکارترین جامعه یعنی جامعه کارگران ببرند و پس از سال‌ها انتظار دولت کرم کرده و بخش کوچک از بدهی بیمه شدگان را پرداخت کند.

ما را امید بر آن بود که مجلس انقلابی دست مظلومین را بگیرد که آن هم به جای رسیدگی به مظلومین، اموال آن‌ها را قانونی کند و آن چرا که حق و حقوق کارگران می‌باشد را به غارت ببرند.

ما به شما حق می‌دهیم دولت دچار فقر شده و از هر طریقی می‌خواهد گلیم خود را از آبی که با اشک کارگران و بازنشستگان می‌باشد و مستمری بگیران بی‌سرپرست تامین اجتماعی که تبدیل به ریا می‌شود را بیرون بکشد.

مگر خداوند نمی‌فرماید الله یعمرو بالعدل و الانصاف آیا معنی عدل و انصاف همین است که حق ما را گوشه‌اش را ببرید و به دیگران بدهید. از کلمات قصار مولای موتقیان حضرت علی (ع) میفرماید ما را حقی است اگر دادند می‌ستانیم وگرنه ترک شتران سوار شویم و برانیم هرچند شبروی به درازا بکشد و حق ما را به دولت بدهید که ۳۰۰ هزار میلیارد به ما بدهکار است.

مجلسیان و آقای دکتر حاج بابائی بترسید بترسید بترسید که خدا چنان پرده بر بنده گستریده که گویی او را آمرزیده است.

قبلااز همه عزیزان که برای فقرا زحمت می‌کشند تقدیر و تشکر می‌گردد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز