خبرگزاری کار ایران

درگذشت عضو پیشین هیات مدیره سازمان تامین اجتماعی

asdasd
کد خبر : ۹۸۹۰۷۹

عضو پیشین هیات مدیره سازمان تامین اجتماعی درگذشت.

به گزارش ایلنا، عضو پیشین هیات مدیره سازمان تامین اجتماعی درگذشت. به همین مناسبت علی حیدری (عضو و نائب رئیس هیات مدیره سازمان تامین اجتماعی) با صدور پیامی، درگذشت «محسن اهری» را تسلیت گفت.

در متن علی حیدری آمده است:

«انالله و انا الیه راجعون»

بحران ناشی از شیوع ویروس شوم کرونا، باعث از دست رفتن بسیاری از سرمایه‌های انسانی و سازمانی گردید و اندوخته‌های اخلاقی، دانشی و مهارتی گرانسنگ و بی‌بدیلی را از کف نسل فعلی ربود. مع الاسف این ویروس منحوس، ما را از مصاحبت و خوشه‎چینی محضر بسیاری از پیشکسوتان و پیشگامان عرصه های علم و عمل محروم ساخته و حتی امکان حضور در مراسم گرامیداشت و پاسداشت خدمات آنان را نیز از ما گرفته است.

متأسفانه فقدان نظام "مدیریت دانش ضمنی" و عدم "مستندسازی تاریخ شفاهی سازمان تامین اجتماعی"، باعث گردیده است که "تجربه زیسته" این بزرگان و ذخایر و اندوختههای دانشی و مهارتی آنان در سینه‌های ستبر و فراخ این کارآمدان و سرآمدان، میهمان خاک گردد و دست کوتاه ما را از این نخیل بلند، دور بدارد.

سازمان تأمین اجتماعی هم به لحاظ اینکه با سرنوشت چندین نسل بیمه شده و مستمری بگیر عجین شده و تمشیت و تدبیر معیشت، سلامت و آرامش خاطر آنان را برعهده دارد و هم بدان جهت که یک سازمان اجتماعی– اقتصادی و آتیه سازی و آینده‎نگری وجه غالب کارکرد های آن است، متولیان امور در گذشته به این نکته دقت داشتند که ارکان عالی و اجرایی آن را از بین نخبگان و فرهیختگان پاکدست و دغدغه مند برگزینند.

یکی از فرزانگانی که در پایه گذاری و دوام و قوام این نهاد تأثیرگذار، حضوری موثر و مفید داشت، جناب آقای محسن اهری عضو اسبق هیات مدیره سازمان تامین اجتماعی بود که نقش بسزایی در شکل‌گیری و نظام‌سازی و نهادسازی بیمه‌های اجتماعی در ایران داشته و ازجمله همکاران عالم، متخصص، تلاشگر و سرآمد سازمان تأمین اجتماعی بود. که تا آخرین لحظات عمر با برکت خویش، دغدغه سرنوشت سازمان تأمین اجتماعی را داشت و مباحث علمی و تخصصی آن را پیگیری می‌کرد.

بی‌شک شکل‎گیری ساحت نوین سازمان تامین اجتماعی، مرهون تلاش‌ها و مساعی علمی و عملی فرزانگانی چون محسن اهری بوده و می‌باشد. خبر درگذشت این مرد فرزانه را به خانواده محترم ایشان و سایر بازماندگان معزز و همه همکاران سازمان تأمین اجتماعی تسلیت عرض می‌نمایم.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز