خبرگزاری کار ایران

فعالیت کشتارگاه مرغ مانشت ایلام با ۸۸ کارگر از سر گرفته شد

asdasd
کد خبر : ۹۸۸۷۰۹

واحد کشتارگاهی «مرغ مانشت» واقع در شهرستان ایوان استان ایلام، فعالیت دوباره خود را با ۸۸ کارگر از سر گرفت.

برخی منابع کارگری در استان ایلام به خبرنگار ایلنا گفتند: واحد کشتارگاهی مرغ مانشت که به دلیل‌عدم وجود نقدینگی به حالت تعطیلی موقت درآمده بود و کارگران آن کاری برای انجام نداشتند، دوباره فعالیت خود را آغاز کرد.

این کارگران با بیان اینکه در آن زمان حدود ۸۸ کارگر  موقتا بیکار شدند، در ادامه افزودند: اخیرا با پیگیری کارفرما و تامین بخش زیادی از منابع مالی کشتارگاه از سوی مسئولان، از روز دوشنبه (۵ آبان ماه) خطوط این واحد کشتارگاهی راه‌اندازی شده و حدود ۸۸ کارگر نیز مجددا به محل کار خود بازگشتند.

منابع کارگری با بیان اینکه در حال حاضر کارگران از وضعیت موجود رضایت دارند، در ادامه افزودند: در حال حاضر این واحد با یک‌سوم ظرفیت فعال است که کارفرما در تلاش است از همه ظرفیت‌های انسانی و تولیدی آن استفاده کند.

وی افزود: با مساعدت مسئولان ۴ میلیارد تومان اعتبار برای این واحد کشتارگاهی اختصاص یافته و در عین حال اتحادیه مرغداران استان ایلام نیز موظف به تأمین مرغ مورد نیاز این کشتارگاه شده است.

وی تصریح کرد: برای رونق این واحد صنعتی نیازمند تعامل و همدلی بیشتر بین کارگر و کارفرما هستیم و امیدواریم تسهیلاتی که کارفرما برای رونق تولید این واحد دریافت کرده در جای خود هزینه کند در غیر اینصورت مشکلات دوباره بازخواهند گشت.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز