خبرگزاری کار ایران

​تقدیر شریعتمداری از شرکت ملی نفتکش برای حراست از منافع ملی

asdasd
کد خبر : ۹۸۸۱۹۰

وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی در نامه‌ای به مدیرعامل شرکت ملی نفتکش ایران از تلاش‌های وی و مجموعه کارکنان این شرکت برای حراست از منافع ملی و تداوم صادرات نفت و فرآورده‌های نفتی تقدیر کرد.

به گزارش ایلنا به نقل از مرکز روابط عمومی و اطلاع‌رسانی وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی، متن این نامه به شرح زیر است: 

تلاش‌های ستودنی مجاهدانه و شبانه روزی مجموعه کارکنان شرکت ملی نفتکش ایران برای حراست ازمنافع ملی و تداوم صادرات نفت و فرآورده‌های نفتی موجب شد تا دولت آمریکا جناب عالی و جمعی دیگر از همکارانتان را همراه با وزیر محترم نفت و مدیرعامل محترم شرکت ملی نفت ایران به فهرست تحریم‌های غیرقانونی و ظالمانه اضافه نماید. 

معتقدم حقارت آمریکا از زمانی نمایان گشت که نتوانست از حرکت قدرتمند ناوگان شرکت ملی نفتکش جلوگیری کند، لذا مبادرت به تحریم دریانوردان خدوم و تلاشگر نمود. 

شما که از جانبازان دفاع مقدس هستید و همکارانتان در شرکت ملی نفتکش ایران نشان دادید که در خط مبارزه با تحریم‌های ظالمانه و جنگ اقتصادی فعلی علی رغم همه مشکلات و مصائب و خرابکاری‌های ناجوانمردانه علیه کشتی‌های نفتکش تحریم شدنی نیستید و رجاء واثق دارم در ادامه نیز اجازه نخواهید داد حتی یک روز جریان حیاتی صادرات نفت و فرآورده‌های نفتی ایران متوقف گردد. 

یقیناً این تحریم بزدلانه و از روی ناامیدی آمریکا عزم شما و همکارانتان را برای تداوم این مسیر پر افتخار جزم خواهد کرد و هیچ خللی در اراده شما برای ادامه خدمت به کشور و تامین منافع ملی وارد نخواهد آورد. 

اینجانب ضمن حمایت بیش از پیش از تلاش‌هایتان، سلامتی، موفقیت و سربلندی روز افزون جنابعالی و همکاران خدوم و سرافرازتان را از خدای متعال مسالت دارم.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز