خبرگزاری کار ایران

کارگران آبدار کهکیلویه و بویراحمد ۶ ماه معوقات مزدی طلبکارند

asdasd
کد خبر : ۹۸۷۷۲۸

حدود ۲۵۰ کارگر آبدار آبفای استان کهکیلویه و بویراحمد دست‌کم ۶ ماه مطالبات مزدی طلبکارند.

به گزارش خبرنگار ایلنا، منابع خبری کارگری در شرکت آب و فاضلاب استان کهکیلویه و بویراحمد گفتند: کارگران آبدار که تحت مسئولیت مستقیم اداره آب و فاضلاب این استان در بخش‌ها و شهرستان‌های دیشموک، بهمئی، گچساران باشت، پاتاوه و یاسوج فعالیت دارند، دست‌کم ۶ ماه دستمزد و سایر مزایا از کارفرمای خود طلبکارند.

این کارگران که مدعی هستند تعویق شش ماهه‌ی حقوق؛ آن‌ها را در وضعیت بد معیشتی قرار داده است، در ادامه گفتند: عدم پرداخت دستمزد کارگران درحالیست که در انتقاد به بی‌توجهی مسئولان شهرستانی در پیگیری مطالباتمان روز (۵ آبان ماه) در مقابل ساختمان استانداری کهکیلویه و بویراحمد تجمع کردیم.

یکی از آبداران در تشریح مشکلات پیش آمده، گفت: حدود ۲۵۰ آبدار در استان کهکیلویه و بویراحمد هستیم که بعداز ۱۰ تا ۲۰ سال سابقه کار هنوز وضعیت شغلی، حقوقی و بیمه‌ای مشخصی نداریم.

او افزود: در حالی مطالبات‌مان با تاخیر پرداخت می‌شود که در شرایط بد اقتصاد فعلی که همه چیز بیش از اندازه گران شده، ما در حال تجربه کردن شرایط بد معیشتی هستیم اما مسئولان شرکت آب و فاضلاب استان هیچ واکنشی نسبت به تعیین و تکلیف وضعیت مطالبات‌مان و پرداخت حقوقه، بیمه و مشخص شدن وضعیت قراردادهایمان انجام نمی‌دهند.

این کارگر در خاتمه تصریح کرد: مسئولان استانی قول داده‌اند جلسه‌ای در خصوص مطالبات‌مان با مدیران آب و فاضلاب و اداره کار استان برگزار کنند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز