خبرگزاری کار ایران

حاجی‌بابایی:

توافق دولت و مجلس برای اجرای کامل همسان‌سازی

asdasd
کد خبر : ۹۸۷۱۹۱

عضو کمیسیون برنامه و بودجه مجلس از توافق دولت و مجلس برای اجرای کامل همسان‌سازی خبر داد.

به گزارش ایلنا، حمیدرضا حاجی‌بابایی با حضور در شبکه خبر سیما، از توافق دولت و مجلس برای تامین منابع کالا‌های اساسی، اجرای کامل همسان‌سازی حقوق بازنشستگان کشوری، لشکری، تامین اجتماعی و تکمیل طرح‌های ناتمام خبر داد و افزود: این طرح چهارشنبه همین هفته در دستور کار مجلس برای تصویب نهایی قرار دارد.

حاجی بابایی به لزوم تکمیل طرح‌های نیمه تمام در مناطق محروم اشاره کرد و گفت: ۲۰ هزار میلیارد تومان برای تکمیل طرح‌های نیمه تمام و مناطق محروم، همچنین تکمیل همسانسازی حقوق بازنشستگان لشکری، کشوری و تامین اجتماعی پیش بینی شده است.

وی افزود: مبلغ شارژ شده این کارت اعتباری صرف کالا‌های اساسی مشخص خواهد شد و وزارت صمت مکلف به تهیه کالا‌های مناسب است. در مذاکرات پرداخت ۳۰ هزار میلیارد تومان از مطالبات سازمان تامین اجتماعی برای کمک به این سازمان و همچنین اختصاص ۱۰ هزار میلیارد تومان برای تکمیل همسان‌سازی حقوق بازنشستگان کشوری و لشگری و بازنشستگان غیر هیات علمی دانشگاههاست، که علاوه بر بند (و)، به سقف تبصره ۲ افزوده شده است.

وی افزود: به دولت اجازه دادیم برای تامین اعتبار و منابع مالی از جداول بودجه ۱۰ درصد از اموال خود را جابجا کند. به این شکل برای دولت بار مالی‌ای نخواهد داشت.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز