خبرگزاری کار ایران

کشتارگاه مرغ مانشت موقتاً تعطیل شد/ بیکاری ۸۸ کارگر

asdasd
کد خبر : ۹۸۶۱۴۲

کشتارگاه مرغ مانشت در استان ایلام به دلیل برخی مشکلات ناشی از قیمت‌گذاری مرغ وافزایش مالیات تعطیل شد و ۸۸ کارگر این واحد صنعتی موقتا بیکار شدند.

به گزارش خبرنگار ایلنا، واحد کشتارگاهی مرغ مانشت در استان ایلام به دلیل آنچه مشکلات ناشی از قیمت‌گذاری مرغ و افزایش مالیات عنوان می‌شود، موقتا تعطیل شده و ۸۸ کارگر این کشتارگاه برای دریافت مقری بیمه بیکاری به اداره کار معرفی شدند.

کارگران گفتند: در حال حاضر مرغی از این کشتارگاه عرضه نمی‌شود و مرغ ایلام از استان‌های همجوار تامین می‌شود.

به گفته آنها؛ این کشتارگاه طیور کاستی‌ها و مشکلات زیادی دارد. این واحد که در سال ۸۴ راه‌اندازی شد، یکبار در سال ۹۷ تعطیل و مجددا راه‌اندازی شده بود.

طبق اظهارات کارگران؛ مسئولان این کشتارگاه وعده داده‌اند تعطیلی این واحد موقتی است و کارگران می‌توانند مجددا به کار سابق‌شان بازگردند.

کارگران کشتارگاه مانشت که خواهان بازگشایی دوباره این واحد هستند، با تاکید بر اینکه کارگران این مجموعه از زحمتکشان جامعه هستند، در خاتمه تصریح کردند: تنها منبع درآمدی و اشتغال دست‌کم ۸۸ کارگر به‌صورت مستقیم و ۱۰۰ نفر به صورت غیرمستقیم در این واحد است لذا از مسئولان تقاضا داریم که درخصوص رفع مشکلات این واحد تولیدی و بازگشت به کار کارگران آن که اکنون در وضعیت سخت معیشتی قرار دارند، اقدام عاجل کنند.

عزیز قیصوری (رئیس هیات مدیره اتحادیه مرغداران ایلام)با تایید خبر تعطیلی این واحد کشتارگاهی و بیکاری کارگران گفته است: تعطیلی کشتارگاه مانشت به آمار بیکاران استان افزوده است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز