خبرگزاری کار ایران

مطالبات کارگران گیت‌های اخذ عوارض آزادراه قزوین پرداخت می‌شود

asdasd
کد خبر : ۹۸۵۹۰۷

کارگران بیکار شده گیت‌های اخذ عوارض آزادراه قزوین از پرداخت مطالبات معوق خود بعد از گذشت یک سال خبر دادند.

کارگران سابق گیت‌های اخذ عوارض آزادراه قزوین در تماس با خبرنگار ایلنا، از پرداخت مطالبات خود حداکثر تا یک هفته آینده خبر دادند و گفتند: حدود ۴۷ نفر از کارگران شاغل در گیت‌های اخذ عوارض آزادراه قزوین هستیم که سال گذشته همزمان با اجرای طرح الکترونیکی شدن اخذ عوارض همگی بیکار شدیم.

کارگران با بیان اینکه بعد از ماه‌ها بلاتکلیفی تعدادی از ما کارگران بازنشسته و تعدادی دیگر با مجری طرح الکترونیکی اخذ عوارض همکاری دارند، افزود: در این شرایط چند ماه مطالبات پرداخت نشده داریم که تا امروز پرداخت نشده است.

کارگران درباره پرداخت مطالبات خود بعد از گذشت یکسال تصریح کردند: پس از اعتراضات مکرر در استان قزوین و یکبار در تهران به مطالباتمان نرسیدیم اما در نهایت با سفر شهریور ماه سال جاری رئیس سازمان برنامه بودجه کشور به قزوین، مشکلاتمان همانند سایر کارگران در جلسات شورای تامین با محمدرضا نوبخت در میان گذاشته شد.

کارگران با بیان اینکه از قرار معلوم در این جلسه اعتبار مالی برای پرداخت مطالبات کارگران گیت‌های عوارضی در نظر گرفته شده و هم اکنون به استان ابلاغ شده است، افزودند: به ما اطلاع دادند به زودی این اعتبارات در ابتدا به حساب دادسرا و بعد به حساب کارگران منتقل می‌شود.

کارگران در ادامه مشکلات خود افزودند: در حال حاضر دغدغه اصلی ما اشتغال است. هنوز تعدادی از ما کاری برای انجام نداریم و بیکاری‌مان ادامه پیدا کرده است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز