خبرگزاری کار ایران

کارگران شهرداری «جهرم» سه ماه معوقات مزدی دارند

asdasd
کد خبر : ۹۸۵۸۴۶

جمعی از کارگران پیمانکاری شهرداری «جهرم» در جنوب استان فارس ازسه ماه مطالبات مزدی پرداخت نشده خود خبر دادند.

به گزارش خبرنگار ایلنا، کارگران پیمانی مجموعه شهرداری جهرم واقع در جنوب استان فارس گفتند که دست‌کم سه ماه دستمزد مربوط به ماه‌های مرداد، شهریور و مهر را دریافت نکرده‌اند و بیمه آن‌ها نیز چندین ماه پرداخت نشده است.

این کارگران از افزایش میزان مطالبات مزدی خود در ماه‌های آینده ابراز نگرانی کردند و گفتند: مشکلات معیشتی و عدم پرداخت مطالبات، مشکلات بسیاری برای خانواده‌های آن‌ها به وجود آورده است.

این کارگران با بیان اینکه مهم‌ترین عامل پرداخت نشدن مزد به آنها کمبود نقدینگی و نبود منابع مالی است، گفتند: بارها از شهردار و شورای شهر درخواست کرده‌ایم تا حقوق معوقه را پرداخت نمایند ولی مسئولان تنها قول می‌دهند و در عمل کاری انجام نمی‌شود.

در این زمینه عبدالجواد رحمانیان (سخنگوی شورای اسلامی شهر جهرم ) صبح امروز، شنبه (۳ آبان ماه) در جمع خبرنگاران با تایید معوقات مزدی کارگران پیمانکاری شهرداری اظهار داشت: کارگران فضای سبز و نیروهای خدماتی از زحمتکشان هستند که در پی معوق ماندن سه ماه مطالباتشان با مشکلات معیشتی روبرو شده‌اند. شورای شهر در تلاش است مطالبات این کارگران را به‌روز کند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز