خبرگزاری کار ایران

پیام شریعتمداری به چهارمین جشنواره ورزشی کارگران:

ورزش اهرمی موثر در افزایش بهره‌وری سازمانی است

asdasd
کد خبر : ۹۸۵۷۰۸

وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی در پیامی به چهارمین جشنواره ورزشی، تفریحی، خانوادگی کارگران کشور که به صورت مجازی برگزار می‌شود، ورزش را اهرمی موثر در افزایش بهره‌وری سازمانی و یکی از روش‌های مطرح در توسعه فعالیت‌های جوامع دانست.

به گزارش ایلنا، محمد شریعتمداری در پیام خود با ابراز تاسف از اینکه شیوع ویروس کرونا اثرات منفی بر جوامع به ویژه جامعه کارگری داشته و سبب بروز آسیب‌های متعددی همچون کم تحرکی و… شده است، اظهار داشت: بسیار خرسندم که با تدبیر معاونت فرهنگی اجتماعی و مشارکت گروه‌های کارگری و کارفرمایی در سال‌های گذشته، شاهد برگزاری جشنواره‌های تفریحی، ورزشی و خانوادگی کارگران بوده‌ایم.

در بخش دیگری از این پیام آمده است: در شرایط کنونی نیز در راستای صیانت از سلامت و نشاط اجتماعی نیروی کار، چهارمین جشنواره تفریحی، ورزشی، خانوادگی کارگران با بهره گیری از فضای مجازی برگزار می‌شود که شایسته است از عوامل و دست‌اندرکاران این رویداد ارزشمند، تشکر و قدردانی کنم.

شریعتمداری در پایان پیام خود ابراز امیدواری کرده است؛ با از بین رفتن این بیماری بار دیگر این جشنواره در فضای حقیقی برگزار شود و مفتخر به حضور در این مراسم باشد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز