خبرگزاری کار ایران

ثبت نام مرحله جدید وام ضروری بازنشستگان کشوری آغاز شد

asdasd
کد خبر : ۹۸۵۳۲۹

مدیرکل فرهنگی و اجتماعی صندوق بازنشستگی کشوری از آغاز ثبت نام اینترنتی وام ضروری بازنشستگان و وظیفه‌بگیران این صندوق (سال 1399) از اول آبان (امروز پنجشنبه) به مدت یک ماه خبر داد.

به گزارش ایلنا به نقل از اداره کل روابط عمومی و امور بین الملل صندوق بازنشستگی کشوری، «محمود مرتضایی فرد» با بیان اینکه مبلغ وام ضروری 10 میلیون تومان است، گفت: همانند دورههای گذشته این تسهیلات با کارمزد 4 درصد و اقساط 36 ماهه ارائه میشود و بازنشستگان و وظیفهبگیران تحت پوشش صندوق بازنشستگی کشوری میتوانند با توجه به شرایط عنوان شده در سایت از 1 تا 30 آبان ماه سال جاری به مدت یک ماه با مراجعه به درگاه خدمات الکترونیکی صندوق بازنشستگی کشوری به نشانی sabasrm.ir و سایت صندوق بازنشستگی به نشانی cspf.ir اقدام به ثبت نام کنند.

مرتضایی فرد گفت: متقاضیان طبق شرایطی که در زمان ثبت نام بر روی سایت درج میشود، میتوانند ثبت نام کنند. بازنشستگانی که در مراحل اول و دوم سال 98 (مهر سال 98 تا مهر سال 99) از وام ضروری 7 یا 10 میلیون تومانی استفاده کرده باشند، حتی در صورت ثبتنام نیز در این مرحله به آنها وام تعلق نخواهد گرفت.

وی با بیان این نکته که ثبت نام در سامانه اینترنتی، حقی را برای پرداخت وام به متقاضی ایجاد نخواهد کرد، اظهار داشت: پس از اتمام مهلت ثبت نام یک ماهه، سوابق متقاضیان از جمله مجموع وامهای دریافتی، بهرهمندی از سایر تسهیلات رفاهی، میزان حقوق و غیره بررسی و اولویتبندی شده و بر اساس میزان اعتبار تخصیصی توسط بانک عامل، «واجدین شرایط» تعیین و اسامی آنها در سامانه اعلام میشود.

مدیرکل فرهنگی و اجتماعی صندوق بازنشستگی کشوری با اشاره به اینکه زمان پرداخت وام دوره جدید پس از اتمام ثبت نام اینترنتی اعلام میشود، افزود: پرداخت وام ضروری واجدین شرایط به صورت ماهانه و با توجه به سقف تعیین شده توسط بانک عامل صورت میگیرد و وام ضروری واجدین شرایط دارای امتیازهای اول به ترتیب در ماه های ابتدایی پرداخت خواهد شد.
انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز