خبرگزاری کار ایران

پیام مدیرعامل سازمان تامین اجتماعی به مناسبت شهادت رئیس بیمارستان لبافی‌نژاد

asdasd
کد خبر : ۹۸۳۸۱۰

مدیرعامل سازمان تامین اجتماعی در پیامی شهادت محمد زارع، رئیس بیمارستان شهید لبافی نژاد تهران را به بیمه‌شدگان، بازنشستگان و کارکنان این سازمان تسلیت گفت.

به گزارش ایلنا به نقل از اداره کل روابط عمومی سازمان تامین اجتماعی، در پیام سالاری آمده است:

انا لله و انا الیه راجعون

خبر درگذشت دکتر محمد زارع، رئیس بیمارستان شهید لبافی‌نژاد سازمان تامین اجتماعی، موجب تاثر و تاسف عمیق گردید. آن شهید والامقام و مدافع گرانقدر سلامت با ایثار و فداکاری مثال زدنی برای کمک رسانی و ارائه خدمات درمانی به مبتلایان به بیماری عالمگیر کرونا از هیچ کوششی فروگذار نکرده و جان را بر سر عهد و پیمانی که با خدای خویش بسته بود نثار کرد و به برادران شهید خود پیوست.

خدمات ارزشمند و قابل تقدیر دکتر زارع که عمر خود را وقف خدمت به بندگان خدا کرد، نزد خداوند بزرگ محفوظ است و بی‌شک بیمه‌شدگان این سازمان خدمات شایسته وی را از یاد نخواهند برد. ایشان در ایام شیوع کرونا به مانند دیگر مدافعان سلامت ایثارگرانه به مردم و بیماران خدمت کرد و به مقام والای شهادت نایل شد.

شهادت این مدیر ارزشمند و همکار صدیق سازمان تامین اجتماعی را به خانواده ارجمند ایشان، همکاران سازمان تامین اجتماعی و جامعه پزشکی تسلیت عرض می‌کنم. برای ایشان غفران واسعه الهی و همنشینی با سالار شهیدان و برای بازماندگان محترم صبر جمیل از درگاه خداوند متعال مسئلت می‌نمایم.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز