خبرگزاری کار ایران

شهردار تبریز اولویت پرداخت حقوق کارگران را ابلاغ کرد

asdasd
کد خبر : ۹۸۲۴۲۵

شهردار تبریز دستورالعمل اولویت پرداخت حقوق کارگران شهرداری را به نسبت سایر کارکنان و مدیران شهرداری صادر کرد.

به گزارش ایلنا، ایرج شهین‌باهر با ابلاغ دستورالعملی به معاونین شهرداری، شهرداران مناطق و مدیران عامل سازمان‌ها و شرکت‌های تابعه پرداخت حقوق و مزایای کارگران و کارکنان را در اولویت و پیش از پرداخت حقوق مدیران قرار داد.

شهین‌باهر در نامه خود با تاکید بر پرداخت به موقع حقوق و مزایای کارگران مجموعه شهرداری، تاکید کرده هریک از واحدها که موفق به پرداخت حقوق کامل کارکنان و کارگران شرکت‌های طرف قرارداد نباشند مجاز به پرداخت حقوق و مزایای مدیران نخواهد بود. در عین حال نظارت بر اجرای این دستورالعمل با ادارات کل حراست و حسابرسی بوده و در صورت گزارش تخلف هر مجموعه برخورد جدی و اداری صورت خواهد گرفت.

در این نامه شهردار تبریز اولویت پرداخت حقوق کارگران وسایر کارکنان به ترتیب با «کارگران تنظیف»،«کارگران فضای سبز»،«راننده های خودرو های استیجاری »،«کارکنان قرار دادی همشهری»،«کارکنان قراردادی کار معین» ودر نهایت «کارکنان رسمی وبیمه ای»شهرداری تبریز است.

گفتنی است؛ در ماه‌های گذشته برخی از اعضای شورا از جمله محمدحسن اسوتچی پیگیر تاخیر در پرداخت حقوق کارگران بوده و درخواست داشتند که ابتدا حقوق کارگران و سپس مدیران پرداخت شود.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز