خبرگزاری کار ایران

مدیرکل کار زنجان خبر داد؛

۲۹۰۰ کارگر زنجانی مبتلا به کرونا شده‌اند/ کارگر فوتی نداریم

asdasd
کد خبر : ۹۸۱۹۱۸

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان زنجان گفت: از ابتدای شیوع ویروس کرونا تاکنون بیش از ۲ هزار و ۹۰۰ نفر از کارگران واحدهای تولیدی در این استان به کرونا مبتلا شده‌اند.

به گزارش ایلنا، محمدرضا یوسفی امروز (سه‌شنبه ۲۲ مهر ماه) در جمع خبرنگاران گفت: تاکنون از این تعداد افراد مبتلا شده، مورد فوتی در اثر بیماری کووید-۱۹ در بین کارگران استان نداشتیم.

وی اظهار داشت: کارگران واحدهای تولیدی در شهرستان‌های زنجان و ابهر بیشترین مبتلایان به بیماری کرونا در استان زنجان را دارند.

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی زنجان، با بیان اینکه با واحدهای تولیدی که در آن‌ها دستورالعمل‌های بهداشتی رعایت نشود به شدت برخورد می‌شود، گفت: تمام کارگران در واحدهای تولیدی موظف به رعایت بهداشت فردی و اجتماعی هستند.

وی افزود: هماهنگی‌های لازم برای تامین ماسک و اقلام بهداشتی مورد نیاز کارگران با شرکت‌های تولیدی فعال در این حوزه صورت گرفته است.

یوسفی تاکید کرد: برای تهیه و توزیع ماسک و اقلام بهداشتی مورد نیاز کارگران واحدهای تولیدی و صنعتی با شرکت‌هایی از جمله تعاونی داروسازان هماهنگی‌های لازم انجام شده است.

وی ادامه داد: تولید اقلام بهداشتی در واحدهای تولیدی استان زنجان روند روبه رشد دارد و با توجه به وضعیت موجود ماسک، در حال حاضر در استان مشکل کمبود ماسک نداریم.

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی زنجان گفت: بیش از ۹۰۰ هسته همیار سلامت در واحدهای تولیدی و صنعتی استان زنجان برای مقابله با گسترش شیوع کرونا تشکیل شده است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز