خبرگزاری کار ایران

نشست مدیرعامل صندوق بازنشستگی فولاد با نمایندگان بازنشستگان

asdasd
کد خبر : ۹۸۱۷۸۱

مدیرعامل صندوق بازنشستگی فولاد در ادامه سفر به استان مازندران با اعضای هیات مدیره کانون بازنشستگان البرز مرکزی دیدار کرد.

به گزارش ایلنا به نقل از روابط عمومی صندوق بازنشستگی فولاد، رضا مسرور در دیدار با اعضای هیات مدیره کانون بازنشستگان البرز مرکزی که بابایی، نماینده ساری، شریفی عضو هیات مدیره و تنی چند از مدیران صندوق حضور داشتند، گفت: نشست با کانون‌های بازنشستگی یکی از برنامه‌های مستمر مجموعه مدیریتی صندوق است. ما از دیدگاه‌ها و نقطه نظرات کانون‌های بازنشستگی با هدف اعتلای صندوق و ارتقای رفاه بازنشستگان استقبال می‌کنیم.

وی با اشاره به پرداخت معوقات بازنشستگان و افزایش حق عائله‌مندی این عزیزان بر اهتمام صندوق برای اجرای همسان‌سازی تاکید کرد.

نماینده مردم ساری نیز ضمن تمجید از اقدامات صندوق در خدمت به بازنشستگان بر آمادگی مجلس جهت حل مشکلات بازنشستگان فولاد و پیگیری موضوع همسان‌سازی تاکید کرد.

اعضای هیات مدیره کانون بازنشستگان البرز مرکزی در این دیدار ضمن قدردانی از اقدامات صندوق فولاد برای بهبود خدمات رفاهی و درمانی بازنشستگان نقطه نظرات و پیشنهادات خود را مطرح کردند.

عیادت از دو بازنشسته

مدیرعامل صندوق بازنشستگی فولاد و هیات همراه وی همچنین از دو تن از بازنشستگان صعب‌العلاج منطقه البرز مرکزی عیادت کردند.

مسرور در این دیدارها خدمت به بازنشستگان را موجب افتخار مجموعه مدیریتی صندوق دانست و تاکید کرد: برای درمان بازنشستگان و به ویژه عزیزانی که بیماری صعب‌العلاج دارند از هیچ کوششی فروگذار نخواهیم کرد.

شریفی، عضو هیات مدیره صندوق، باباخانی مدیرعامل شرکت شسبد و تنی چند از مدیران صندوق نیز مسرور را در عیادت از بازنشستگان بیمار همراهی نمودند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز