خبرگزاری کار ایران

منصوری:

پایان مهرماه آخرین فرصت ثبت‌نام تسهیلات کرونا/ ۲۹۲ هزار بنگاه آسیب‌دیده از کرونا تسهیلات گرفتند

asdasd
کد خبر : ۹۸۱۶۳۷

بیش از ۲۹۲ هزار بنگاه آسیب دیده از کرونا تا ۲۱ مهرماه وام کرونایی گرفتند.

به گزارش ایلنا، عیسی منصوری (معاون وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی) در بیست و هشتمین جلسه کارگروه مقابله با پیامدهای اقتصادی کرونا اعلام کرد: «از مجموع ۷۰۴ هزار پرونده بررسی شده در فرآیند پرداخت تسهیلات کرونایی، ۵۴۴ هزار پرونده برای پرداخت به بانک معرفی شده است»

او افزود: «ارزش تسهیلات پرداختی به ۲۹۲ هزار بنگاه آسیب دیده تاکنون بیش از ۵۸۰۰ میلیارد تومان است که از این مقدار ۱۲۴۵ میلیارد تومان مربوط به تسهیلات حمایتی دولت از شرکتهای معظم است. زمان ثبت‌نام تمدید نمی‌شود.»

زمان ثبت نام فعالان کسب وکارهای آسیب دیده از کرونا، برای دریافت تسهیلات کرونایی تا پایان مهرماه است و این زمان تمدید نخواهد شد.

در چند هفته اخیر به طور میانگین روزانه بیش از ۲۵۰۰ نفر از شاغلان آسیب دیده از کرونا برای دریافت وام حمایتی در سامانه کارا ثبت نام کردهاند.

اعضای کارگروه تاکید کردند که بانک های عامل با جدیت بیشتر تسهیلات کرونایی را به متقاضیان تا پایان مهرماه پرداخت کنند.

بیست و هشتمین جلسه کارگروه، روز دوشنبه ۲۱ مهرماه به ریاست دکتر نهاوندیان و حضور اعضای کارگروه برگزار شد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز