خبرگزاری کار ایران

کارگران بافت بلوچ: از راه‌اندازی مجدد کارخانه خرسندیم/ رئیس مجلس: بخش بافندگی را هم روبراه می‌کنیم

asdasd
کد خبر : ۹۸۱۵۷۵

با راه‌اندازی بخش ریسندگی کارخانه بافت بلوچ، کارگران خواستار راه‌اندازی بخش بافندگی هستند.

به گزارش خبرنگار ایلنا، روز گذشته (بیست و یک مهرماه) رئیس مجلس از واحد ریسندگی کارخانه بافت بلوچ در ایرانشهر سیستان و بلوچستان دیدار و با کارگران از نزدیک گفتگو کرد.

کارگران بافت بلوچ در این دیدار از دغدغه‌های خود برای تولید گفتند. این کارگران اعلام کردند نگران آینده شغلی خود هستیم؛ حالا که واحد ریسندگی کارخانه راه‌اندازی شده؛ امیدواریم بخش بافندگی نیز به زودی راه‌اندازی شود و با تامین مواد اولیه، این کارخانه دیگر هیچ زمان دچار رکود و تعطیلی نشود.

رییس مجلس شورای اسلامی نیز در این دیدار گفت: واحد بافندگی کارخانه بافت بلوچ ایرانشهر را با همکاری دولت راه‌اندازی خواهیم کرد زیرا این کارخانه نقش مهمی در ایجاد اشتغال و توسعه منطقه دارد.

در اردیبهشت ماه سال جاری، واحد ریسندگی بافت بلوچ، راه‌اندازی مجدد شد و ۱۵۰ کارگر در این بخش مشغول به کار شدند.

۲۱ اردیبهشت، سرپرست معاونت هماهنگی امور اقتصادی استانداری سیستان وبلوچستان گفت: برنامه‌ریزی و هماهنگی لازم به منظور افتتاح بخش ریسندگی کارخانه بافت بلوچ ایرانشهر با بیش از ١١٠ میلیاردتومان سرمایه‌گذاری دولت و ایجاد ١٥٠ شغل جدید انجام شده است.

حالا کارگران بافت بلوچ که بعد از سال‌ها تعطیلی سر کار بازگشته‌اند؛ می‌گویند انتظار داریم دولت و مجلس همه اهتمام خود را به کار بندند تا این کارخانه قدیمی همیشه سر پا بماند؛ آنها نگران تامین مواد اولیه و به‌روزرسانی دستگاه‌ها و ماشین‌آلات هستند و می‌گویند: در استان محرومی مثل سیستان و بلوچستان، سر پا بودن کارخانه بافت بلوچ یک نعمت بزرگ است؛ باید از این نعمت صیانت کنند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز