خبرگزاری کار ایران

خودکشی یکی از کارگران هفت تپه تکذیب شد

asdasd
کد خبر : ۹۸۰۲۳۱

روابط عمومی مجتمع نیشکر هفت تپه، خبر خودکشی یکی از کارگران مجتمع کشت وصنعت هفت تپه را «کذب» خواند.

به گزارش خبرنگار ایلنا، در روزهای گذشته برخی شبکه‌های مجازی کارگری فارسی زبان از خودکشی یکی از کارگران بیکار شده مجتمع نیشکر هفت تپه به دلیل بیکاری و مشکلات مالی دادند.

روابط عمومی هفت تپه با تکذیب خبر خودکشی یکی از کارگران این مجتمع در فضای مجازی گفت: فردی که خودکشی کرده «حیدر احمدی» است که فرزند یکی از کارگران بازنشسته مجتمع هفت تپه است و هنوز در خانه‌های سازمانی هفت تپه ساکن است.

روابط عمومی هفت تپه با تا کید بر اینکه ایشان فرزند یک کارگر بازنشسته است که در سال ۹۵ بازنشسته شده، افزود: از اقدام به خودکشی این فرد مطلع نیستیم اما به نقل از اهالی این مجتمع‌های سازمان گفته می‌شود؛ وی به دلیل مشکلات شخصی و خانوادگی اقدام به این عمل کرده و جان باخته است.

او با بیان اینکه برخی کارگران بازنشسته علارغم اینکه چند سال از زمان بازنشستگی آنها می‌گذرد هنوز در خانه‌های سازمانی که تحویلشان داده است، ساکن هستند، افزود: پدر آقای حیدر احمدی سالها در واحد مالی هفت تپه خدمت کرده است و ما از طرف همه مسئولان و کارگران هفت تپه این مصیبت تلخ را به خانواده‌ ایشان تسلیت می‌گوییم.

در عین حال برخی کارگران مجتمع کشت وصنعت هفت تپه با تایید خبر خودکشی «حیدر احمدی» به ایلنا گفتند: آقای احمدی هیچ سابقه شغلی در هفت تپه ندارد و حتی یک روز در آنجا کار نکرده است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز