خبرگزاری کار ایران

افزایش دستمزد کارگران انگلیس در زمان شیوع کرونا/ کمک‌های نقدی به مشاغل تا ۳۰۰۰ پوند افزایش می‌یابد

asdasd
کد خبر : ۹۸۰۱۷۷

دولت انگلیس کمک‌های مالی نقدی به مشاغل که لازم است تعطیل شوند را تا 3000 پوند (3893 دلار) در ماه افزایش می‌دهد. در همین حال، دستمزد کارگرانی که به دلیل کاهش تقاضا، کمتر از حد معمول کار می‌کنند افزایش می‌یابد.

به گزارش ایلنا به نقل از اتاق بازرگانی تهران، برنامه جدید از اول نوامبر اجرا میشود و به مدت شش ماه ادامه خواهد داشت. توسعه این برنامه حمایتی می‌تواند صدها میلیون پوند در ماه هزینه برای دولت ایجاد کند.

در یک بیانیه، ریشی سوناک، وزیر دارایی انگلیس خواستار شبکه ایمنی برای مشاغل سراسر انگلیس شد که باید موقتا تعطیل شوند. به این ترتیب حمایت مناسب در زمان مناسب برای آنها ایجاد خواهد شد.

این حمایت‌های مالی اضافی، به دلیل افزایش محدودیت‌ها برای مقابله با کرونا است که انتظار می‌رود اواخر روز دوشنبه اعلام شود. موارد ابتلا و مرگ و میر کرونا همین طور رو به افزایش است.

دو هفته پیش، سوناک تکرار طرح پشتیبانی شغلی را اعلام کرد. بسته اضطراری جدید اقدامات مهار بیکاری، جایگزین طرح اصلی انگلیس می‌شود که قرار است در پایان ماه اکتبر منقضی شود. این بسته به طور مستقیم دستمزد کارگرانی که به دلیل کاهش تقاضا، ساعات کمتری کار می‌کنند را افزایش می‌دهد. به این ترتیب کارگران را قادر می‌سازد تا کار خود را در ساعات کمتری حفظ کنند تا اینکه از کار برکنار شوند.

طرح اصلی که در تابستان اجرا شده بود، برای 80 درصد از دستمزد میلیون‌ها کارگر که در نتیجه همه‌گیری خانه نشین شده بودند، یارانه پرداخت می‌کرد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز