خبرگزاری کار ایران

در گفت‌وگو با ایلنا مطرح شد؛

برگزاری آزمون فنی و حرفه‌ای در یک مرکز اشتباه است/ ستاد مقابله با کرونا ورود کند

asdasd
کد خبر : ۹۷۹۰۹۲

اداره سنجش و ارزشیابی تهران تصمیم گرفته است افرادی که در استان تهران برای آزمون‌های کارت مهارت درجه سه فنی حرفه‌ای ثبت‌نام کرده‌اند، جهت برگزاری آزمون‌های عملی طی یک فراخوان، فقط در مرکز شماره ۵ فنی و حرفه‌ای حضور یابند.

حسین ناطق (رئیس هیات مدیره انجمن صنفی بنایان استان تهران) در گفتگو با خبرنگار ایلنا گفت: اداره سنجش و ارزشیابی اداره کل فنی و حرفه‌ای استان تهران در یک اقدام غیرکارشناسی تصمیم گرفته است افرادی که در استان تهران برای آزمون‌های کارت مهارت درجه سه فنی حرفه‌ای ثبت‌نام کرده‌اند، جهت برگزاری آزمون‌های عملی طی یک فراخوان، فقط در مرکز شماره ۵ فنی و حرفه‌ای حضور یابند.

وی افزود: این آزمون‌ها سابقا در مراکز آموزش فنی در سطح شهر و مراکز آموزش فنی و حرفه‌ای شهرستان‌ها برگزار می‌شد. این تصمیم در این بحران کرونا تصمیمی قابل تامل است و این تصمیم برخلاف تصمیمات ستاد ملی مبارره با کرونا می‌باشد و می‌تواند در شیوع ویروس کرونا موثر باشد زیرا احتمال واگیری کارگران ساختمانی را که معمولا در رعایت نکات بهداشتی ضعیف‌الحال هستند، چندین برابر خواهد نمود.

حسین ناطق در پایان گفت: عواقب ناشی از این تصمیم، چه شرعی، چه عرفی و چه قانونی برعهده ایشان خواهد بود و در این مورد از مسئولان تشکل‌های صنفی کارگران ساختمانی تقاضا دارم سکوت خود را شکسته و مانع این تصمیم اشتباه بشوند.

منبع ایران هسته ای
انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز