خبرگزاری کار ایران

اعلام وضعیت پرداخت مطالبات مراکز طرف قرارداد تامین اجتماعی

asdasd
کد خبر : ۹۷۸۷۵۴

مدیرعامل سازمان تامین اجتماعی، اظهار داشت: سال گذشته در پرداخت‌ها به مراکز طرف قرارداد ازجمله داروسازان با تاخیرهای چندماه مواجه بودیم.خوشبختانه توانستیم پرداخت مان به روز کنیم.

به گزارش ایلنا به نقل از اداره کل روابط عمومی سازمان تامین اجتماعی، مصطفی سالاری در دیدار با رئیس و تعدادی از اعضای انجمن داروسازان کشور با بیان اینکه داروسازان در نظام سلامت و درمان کشور نقش مهمی دارند، افزود: به منظور ارتقای کیفیت خدمات ارائه شده به 45 میلیون بیمه شده این سازمان، جلسات همفکری برگزار میکنیم تا مسائل خدمت دهندگان به بیمه شدگان از جمله داروسازان را بررسی کنیم. نظرات آنها را جویا میشویم تا با همکاری بیشتر زمینه ارائه خدمت شایستهتری به جامعه هدف فراهم شود.

سالاری با بیان اینکه درک میکنیم که پرداخت منظم برای شما در زمینه برنامهریزی و محاسبات چقدر مهم است، تصریح کرد: پرداخت منظم مطالبات مراکز طرف قرارداد را ادامه میدهیم.

وی در ادامه به اجرای نسخه نویسی الکترونیکی به عنوان یکی از اقدامات مهم سازمان تامین اجتماعی اشاره کرد و گفت: تمامی اجزای سلامت کشور از جمله داروخانهها از اجرای آن منتفع میشوند. نسخه نویسی الکترونیکی، تصمیم دولت است و قبل از الزام دولت، سازمان تامین اجتماعی این برنامه را آغاز کرد و در برخی استانها موفقتر بودیم.

سالاری گفت: امسال در صدور نسخه نویسی الکترونیکی به نسبت سال گذشته رشد داشتهایم.

وی افزود: اخیرا نیز طرحی را اعلام کردیم مبنی بر اینکه همه پزشکان کشور میتوانند طرف قرارداد ما شوند. در کنار تسهیل همکاری و انعقاد قرارداد با پزشکان که به صورت کاملا غیرحضوری انجام می‌شود، پرداخت سهم سازمان تامین اجتماعی به پزشکان نیز در سریعترین زمان ممکن و ساعت ۲۴ هر روز انجام می‌شود. پزشکان دارای امضای الکترونیک سازمان نظام پزشکی ۹۵ درصد از سهم سازمان تامین اجتماعی و سایر پزشکان ۸۰ درصد از سهم سازمان را پایان همان روز و مابقی سهم سازمان را نیز طی یک ماه دریافت خواهند کرد.

مدیرعامل سازمان تامین اجتماعی با بیان اینکه برای توسعه نسخه نویسی الکترونیکی نیاز است به حوزههای نرم افزاری و سخت افزاری آن توجه کنیم، گفت: در هردو بخش برنامههای خوبی تهیه شده است و برخی نیز اجرا شدهاند.

محمد باقر ضیاء، رئیس انجمن داروسازان کشور نیز در این جلسه با بیان اینکه کمک به داروخانهها کمک به زنجیره درمان کشور است، گفت: از پرداخت منظم مطالبات به داروخانهها تشکر میکنیم و آماده هستیم در طرحهای مرتبط مشارکت داشته باشیم.

در این جلسه تعدادی از اعضای انجمن داروسازان کشور به بیان مطالب خود پرداختند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز