خبرگزاری کار ایران

درخواست کارگران فضای سبز شهرداری اهواز از مدیرکل/ ما را بازگردانید

asdasd
کد خبر : ۹۷۸۰۸۶

تعدادی از کارگران بیکار شده فضای سبز شهرداری منطقه دو اهواز پیش ازظهر امروز با مراجعه به دفتر مدیرکل اداره کار استان خوزستان، از آقای ارسلان غمگین درخواست استمداد کردند.

به گزارش خبرنگار ایلنا، منابع کارگری در شهرداری اهواز گفتند: پس از اجتماع روزهای گذشته در مقابل ساختمان استانداری، شهرداری، دفتر امام جمعه و نمایندگان مجلس، برای استمداد به اداره کل کار خوزستان مراجعه کردیم تا شخص آقای غمگین (مدیرکل کار) پیگیر مشکلاتمان باشند.

کارگران گفتند: نامه درخواست مشکلاتمان را هم به صورت کتبی و هم شفاهی به همه مسئولان اداره کل کار استان خوزستان ارسال کرده‌ایم و آنها با تنظیم صورتجلسه‌ای موضوع مطالبات ما را پیگیری کردند.

به گفته آنها، به دنبال جلسه‌ کوتاهی که با چند نفر از مسئولان اداره کل کار برگزار شده، قرار است این نهاد کارگری در ارتباط با مشکلات شغلی کارگران نامه‌ای به شهرداری اهواز بنویسد همچنین قرار است جلسه‌ای در روز چهارشنبه با حضور برخی مسئولان شهرداری برگزار شود.

به گفته کارگران، حدود ۲۲ کارگر پیمانی فضای سبز شهرداری منطقه دو اهواز از ابتدای تیر ماه سال جاری به دلیل‌عدم نیاز با دست‌کم ۸ سال سابقه کار، پس از اتمام قرارداد کاری خود تعدیل شده‌اند. کارگران از زمان اخراج تاکنون پیگیر بازگشت به‌ کار بوده‌اند اما هنوز به نتیجه‌ای نرسیده‌اند.

آنها با اشاره به اینکه شرکت‌های پیمانکاری هیچگونه خدماتی در ازای سودی که عایدشان می‌شود، ارائه نمی‌دهند، اظهار داشتند: حضور پیمانکاران در شهرداری‌ها جدا از بی‌ثباتی شغلی، سود دیگری برای کارگران شاغل آن ندارد. چه دلیلی برای واسطه‌گری یک شرکت پیمانکاری وجود دارد آنهم وقتی که می‌توانیم به‌طور مستقیم با شرکت اصلی قرارداد ببندیم و مزد و مزایای بیشتری داشته باشیم؟

کارگران در خاتمه با بیان اینکه از صبح روز گذشته به دلیل بی‌توجهی مسئولان استانی چندین تجمع صنفی در مقابل ساختمان‌های شهرداری مرکزی اهواز، اداره کل کار و دفتر نماینده مجلس برگزار کردیم، افزودند: در صورت بی‌توجهی مسئولان استانی، احتمالا روز‌های آینده به تهران سفر خواهیم کرد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز