خبرگزاری کار ایران

وزارت کار در رقابت میان دستگا‌ه‌ها سوم شد

asdasd
کد خبر : ۹۷۷۰۳۲

مدیرکل دفتر مدیریت عملکرد و دبیر کمیته مدیریت عملکرد وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی از کسب رتبه سوم این وزارتخانه در ارزیابی عملکرد سال 1398 دستگاه‌های اجرایی کشور خبر داد.

به گزارش ایلنا به نقل از مرکز روابط عمومی و اطلاع رسانی وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی، رویا رفیعی (مدیرکل دفتر مدیریت عملکرد) در چهارمین نشست شورای راهبری توسعه مدیریت گفت: بر اساس نتایج اعلامی از سوی سازمان اداری و استخدامی کشور، این وزارتخانه در ارزیابی عملکرد سال گذشته در مجموع شاخص‌های عمومی و اختصاصی، موفق به کسب رتبه سوم در میان وزارتخانه‌ها و سازمان‌های مستقل وابسته به ریاست جمهوری شد.

وی افزود: بر اساس نتایج این ارزشیابی، وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی در میان سایر دستگاه‌های اجرایی کشور  در "سطح خوب" ارزیابی شده است. 

رفیعی با بیان اینکه در ارزیابی عملکرد سال ۱۳۹۸با هشت پله صعود، شاهد رشد امتیازها نسبت به سال ۱۳۹۷ در ستاد و سازمان‌های تابعه بوده‌ایم، گفت: عملکرد مجموعه ستاد و چهار سازمان تابعه مشمول ارزیابی۱۰.۵ درصد؛ ستاد ۹ درصد، سازمان آموزش فنی و حرفه‌ای ۴.۵درصد، سازمان تامین اجتماعی ۳۱ درصد، سازمان بهزیستی ۳.۶درصد و صندوق بازنشستگی ۳.۳درصد رشد داشته است. 

مدیرکل دفتر مدیریت عملکرد وزارت کار، اظهار امیدواری کرد: با تلاش بیشتر در سال ۱۳۹۹ شاهد استمرار موفقیت‌ها و پیشرفت و ارتقای رتبه در بین سایر دستگاه‌های اجرائی کشور باشیم.

علی جمالی قمی (معاون حقوقی سازمان امور اداری و استخدامی کشور) نیز در این نشست، کسب رتبه سوم از سوی وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی در شاخص‌های عمومی و اختصاصی تبریک گفت.

وی افزود: کسب رتبه برتر از سوی این وزارتخانه در گام نخست بر اساس تدابیر، راهبری‌ها و تعیین اولویت‌های کاری وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی و در مرحله بعد مرهون هدفگذاری منسجم و خوب و نیز پیگیری‌های انجام شده در کنار یک تعامل خوب با سازمان امور اداری و استخدامی کشور و تلاش موثر همه مجموعه‌ای است که در سیستم فعالیت می‌کنند. 

وی توسعه دولت الکترونیک و بحث‌های فرآیندی و اصلاح فرآیندها را که منجر به ارتقای شاخص‌های عملکردی می‌شود با اهمیت ارزیابی کرد و بر بحث چرخه بهره‌وری و مدیریت بهره‌وری و برنامه‌ریزی در این زمینه تاکید کرد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز