خبرگزاری کار ایران

مرگ یک پاکبان تبریزی بر اثر حادثه تصادف

asdasd
کد خبر : ۹۷۶۳۲۷

منابع کارگری در شهر تبریز، از مرگ یک کارگر دیگر در شهرداری تبریز بر اثر حادثه تصادف خبر دادند.

یک منبع کارگری با اعلام خبر درگذشت یک کارگر پاکبان منطقه ۴ شهرداری تبریز به خبرنگار ایلنا گفت: حوالی ساعت ۵:۱۰ دقیقه صبح امروز پنجشنبه (۱۰ مهرماه) یکی از کارگران پاکبان شاغل در شهرداری منطقه ۴ تبریز در محدوده خیابان شریعتی حین کار بر اثر حادثه تصادف فوت می‌کند.

او با بیان اینکه پاکبان جان‌باخته شده «صدیار حضرتی» ۵۳ سال سن داشت و متاهل بود، گفت: پیش از این نیز در تاریخ ۲۸ تیر ماه سال جری نیکی دیگر از کارگران بنام «مالک جوادزاده» که در بخش فضای سبز شهردرای منطقه ۵ تبریز مشغول کار بود، بر اثر حادثه تصادف جان خود را از دست داد.

از قرار معلوم؛ راننده خودرو سواری به دلیل سرعت زیاد بلافاصله بعد از برخورد با آقای حضرتی محل حادثه را ترک کرده و فرار می‌کند.

او تاکید کرد: پاکبانان شهر تبریز بیشترین تلفات انسانی حین انجام کار بر اثر برخورد با خودرو را دارند.

این فعال کارگری در شهر تبریز با بیان اینکه در طی ۹ سال اخیر نزدیک ۱۵ به نفراز کارگران خدماتی و فضای سبز شهرداری تبریز بر اثر حادثه تصادف جان باخته‌اند، افزود: نامناسب بودن محیط کار و اینکه اکثرا در معابر خطرناک کار می‌کنند، انجام کارهای سخت و طاقت‌فرسا و عواملی مثل نداشتن امنیت شغلی و از همه مهمتر تامین نشدن معیشت کارگر همه دست به دست هم می‌دهد و شرایط نامساعد محیط کار برای کارگران به وجود می‌آورد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز