خبرگزاری کار ایران

ستاد انتخابات ریاست جمهوری و شوراهای اسلامی شهر و روستا در خانه کارگر مازندران تشکیل شد

asdasd
کد خبر : ۹۷۶۱۹۱

جلسه هیئت اجرایی خانه کارگر مازندران در محل خانه کارگر قائمشهر با حضور مجازی معاون دبیرکل و مسئول امور استان‌ها و شهرستان‌های خانه کارگر برگزار شد.

به گزارش ایلنا، در جلسه هیئت اجرایی خانه کارگر مازندران در محل خانه کارگر قائمشهر که با حضور مجازی معاون دبیرکل و مسئول امور استان‌ها و شهرستان‌ها خانه کارگر برگزار شد، ساداتی رئیس کانون انجمن‌های صنفی کارگران ساختمانی مازندران و عضو کانون عالی انجمن‌های صنفی کشور با بیان اتحاد و انسجام جامع کارگری اشاره کرد و گفت: تشکل کارگران ساختمانی استیفای حقوق حقه کارگران را با تقویت نهاد‌های کارگری مرتبط می‌داند.

در ادامه خان میرزا رئیس کانون انجمن‌های اسلامی مازندران و عضو کانون عالی انجمن‌های اسلامی کشور حفظ و حراست را از آرمان‌های امام راحل و حمایت از محرومین و مستضعفین را سیره انبیاء و علما و سفارش رهبری معظم انقلاب دانست.

سپس شیرافکن رئیس کانون شوراهای اسلامی کار مازندران و عضو کانون عالی شوراهای اسلامی کل کشور با بیان این مهم، که شوراهای اسلامی کار یادگار ارزشمند و زحمات تشکل بزرگ و ریشه دار خانه کارگر به ویژه شورای مرکزی این نهاد مقدس علی الخصوص حمایت همه جانبه دبیرکل تشکیلات کارگری ایران اسلامی است، گقت: این نهاد تلاش می‌کند درجهت استیفای حقوق حقه کارگران قدم‌های بهتری برداشته شود.

به نمایندگی از زنان کارگر، زهرا صادقی رئیس اتحادیه زنان کارگر خانه کارگر مازندران و عضو اتحادیه سراسری زنان کارگر کشور نیز گفت: افتخار زنان کارگر این است، که درکنار برادران دلسوز در همه نهادهای کارگری از قبیل خانه کارگر، کانون بازنشستگان، کانون شوراها و انجمن‌های اسلامی و صنفی پرچم حمایت از محرومین و استیفای حقوق حقه زنان مظلوم کارگران ایران اسلامی را پیگیری می‌نماییم.

در ادامه دریابیگی دبیر اجرائی خانه کارگر مازندران به ایراد سخن پرداخت و گزارش از وضعیت کارخانجات استان، عضوگیری و حمایت‌های همه جانبه مسئولین از مواضع صنفی، معیشتی و درمانی جامعه کارگری و بازنشستگی را برشمرد و گفت: اتحاد، انسجام و تقویت نهادهای کارگری و حضور آنان در کانون‌های تصمیم گیری و تصمیم‌سازی در شوراهای اسلامی شهر و روستا، مجلس شورا اسلامی و دولت اقدامی با ارزش است. 

وی افزود: بهار نهادهای انقلابی کارگری انتخابات است، تشویق و حضور در انتخابات و تلاش برای راهیابی نمایندگان کارگران در مجامع از وظایف تشکل ریشه دار خانه کارگر و نهادهای کارگری و بازنشستگی است.

در پایان حسن صادقی معاون دبیرکل خانه کارگر گفت: زحمات هیئت اجرائی خانه کارگر مازندران ستودنی است.

وی به اهمیت انسجام، عضوگیری، رفع مشکلات کارگران و بازنشستگان اشاره کرد و گفت: رفاه کارگران و بازنشستگان با اجرای، قوانین رفاهی برای معیشت و درمان این قشر عزیز در مجامع چون مجلس شورای اسلامی و دولت، تلاش برای کسب کرسی برای خدمت بهتر و بیشتر است.

صادقی درپایان گفت: علیرضا محجوب دبیرکل خانه کارگر در سایه فردی معتقد به محرومین و مستضعفین جامعه کارگری با حضور در مجلس شورای اسلامی موتور محرکه حمایت‌ها و تقویت وضعیت معیشتی جامعه کارگری و بازنشستگی می‌باشد.

در پایان با تشکیل ستاد انتخابات ریاست جمهوری و شوراهای اسلامی شهر و روستا در خانه کارگر استان مازندران متشکل از همه نهادهای کارگری و بازنشستگی موافقت و مقرر گردید هر ۱۵ روز یک بار در جهت تقویت این تشکل جلساتی برگزار و گام‌های مهمی برداشته شود.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز