خبرگزاری کار ایران

از مدیران و کادر درمان بیمارستان‌های تأمین اجتماعی مازندران تجلیل شد

asdasd
کد خبر : ۹۷۵۵۳۷

دبیر و تعدادی از اعضای هیئت اجرائی خانه کارگر متشکل از کانون شوراها، کانون بازنشستگان، مجمع نمایندگان کارگران، شورای آموزش خانه کارگر و کانون انجمن‌های اسلامی و کانون انجمن صنفی کارگران ساختمانی با مدیریت درمان تأمین اجتماعی و رؤسای بیمارستان‌های مازندران دیدار و گفتگو کردند.

به گزارش ایلنا، در دیدار دبیر و تعدادی از اعضای هیئت اجرائی خانه کارگر با مدیریت درمان تأمین اجتماعی و رؤسای بیمارستان‌های مازندران که به مناسبت انتخاب مدیریت درمان تأمین اجتماعی مازندران به عنوان دستگاه برتر توسط جشنواره شهید رجائی مازندران انتخاب شده است، اعضای هیئت اجرائی خانه کارگر و رؤسای نهادهای کارگری و بازنشستگی مازندران از زحمات پرستاران، کادرپزشکی و پزشکان، نیروهای اداری و خدماتی، رؤسای بیمارستان‌ها بویژه مدیریت ستاد و ارشد درمان تأمین اجتماعی قدردانی نمودند.

 در این دیدار برادران شیرافکن، خان میرزا، ساداتی، بازیار، داداشی، علوی‌نژاد و علی جان‌زاده به مسائل درمان ورفع مشکلات این قشر شریف و عزیز پرداختند و از زحمات همه دست اندرکاران درمان مازندران قدردانی نمودند و خواهان اجرای دقیق قانون الزام تأمین اجتماعی شدند.

 در ادامه دریابیگی، دبیراجرایی خانه کارگر گفت: قانون الزام یکی از دستاوردهای انقلاب اسلامی در دولت مقام معظم رهبری بوده و اجرای دقیق و صحیح آن یعنی اجرای وظیفه شرعی و قانونی عمل کردن بوده و مدیریت درمان تأمین اجتماعی در حد توان و امکانات در این راستا تلاش و امروز بعنوان دستگاه برتر شناخته شده است.

سپس خورشیدی (مدیر درمان سازمان تامین اجتماعی) ضمن خیرمقدم به حاضرین گفت: این امتیاز و تلاش و تشویق و انتخاب دستگاه برتر حاصل زحمات همه دست اندرکاران بویژه همکاران گرامی ما در مازندران و مسئولین استان بوده و ما همه امتیاز ارزنده را در این هفته دفاع مقدس تقدیم می‌کنم به همه بیمه‌شدگان و کارگران و بازنشستگان مردم خوب و شریف مازندران عزیز.

مدیر درمان تأمین اجتماعی در ادامه گفت: به حول قوه الهی تمام زیر ساخت های توسعه بیمارستان‌هاى ساری، نکاء با حمایت همه جانبه تشکیلات کارگری بازنشستگی مازندران با حضور مقامات ارشد سازمان و مسئولین استان با بودجه بیش از ٧٥ میلیارد تومان شروع و انشالله کمتر از دو سال،  توسعه و راه‌اندازی و به حول قوه الهی درمان تأمین اجتماعی مازندران با داشتن بخش جراحی قلب بیمارستان ولیعصر در قائمشهر، جراحی چشم در بیمارستان حکمت ساری و بخش فوق تخصصی و جراحی ارتوپدی در بیمارستان شفا شهر نکاء، درمان تأمین اجتماعی استان را ارتقاء خواهیم داد.

 وی در پایان گفت: مدیریت درمان تأمین اجتماعی در اوضاع کرونائی بیش از ٧ ماه تلاش داشته تا دارو به بیماران بازنشسته سازمان را حضوری در منازل آنان تحویل و وظیفه حمایت از بیمه‌شدگان و بازنشستگان را به نحو شایسته عمل نماید.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز