خبرگزاری کار ایران

تجمع پرستاران بیمارستان روحانی بابل/ رئیس بیمارستان: مطالبات برآورده می‌شود

asdasd
کد خبر : ۹۷۴۶۳۲

درحالیکه پرستاران بیمارستان روحانی بابل در اعتراض به پایین بودن دستمزد و عدم پرداخت کارانه‌ها اعتراض کردند، رئیس بیمارستان وعده داد مطالبات برآورده می‌شود.

جمعی از پرستاران بیمارستان روحانی بابل در تماس با خبرنگار ایلنا، از تجمع امروز خود در محوطه بیمارستان خبر دادند.

این پرستاران می‌گویند: باتوجه به سختی‌های کار در دوران بحران کرونا، دستمزد ما بسیار پایین است؛ در عین حال کارانه‌ها و معوقات مزدی ما با تاخیر پرداخت می‌شود.

یکی از این پرستاران با بیان اینکه بیشترین بار بیماری کرونا بر دوش کادر درمان و به خصوص جامعه پرستاری‌ست؛ از پایین بودن مزایای مزدی پرستاران انتقاد کرد و گفت: اگر در این شرایط، حتی دو برابر معمول هم به پرستاران دستمزد بدهند، بازهم کم و ناکافی‌ست. پرستاران جان خود را سر دست گرفته‌اند و برای تامین سلامت مردم تلاش می‌کنند.

این پرستاران چند خواسته اصلی دارند: ارتقای مزد و کارانه؛ رفع تاخیر در پرداخت معوقات مزدی و بهبود شرایط شغلی.

رئیس بیمارستان روحانی بابل نیز با حضور در جمع پرستاران معترض وعده داد که مطالبات صنفی آنها به زودی برآورده خواهد شد. از قرار معلوم، این مذاکرات برای پرستاران رضایت‌بخش بوده و آنها ابراز امیدواری می‌کنند مسئولان به وعده‌های خود عمل کنند. 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز