خبرگزاری کار ایران

یک فعال کارگری مطرح کرد:

همدلی کارگر با کارفرما موجب رونق تولید می‌شود

asdasd
کد خبر : ۹۷۴۱۶۴

به مناسبت هفته دفاع مقدس اعضای هیئت اجرایی خانه کارگر قزوین با مدیریت، اعضای شورای اسلامی کار، انجمن اسلامی و بسیج کارگری کارخانجات آلومتک و آلومراد دیدار و گفتگو کردند.

به گزارش خبرنگار ایلنا، در ابتدای دیدار اعضای هیئت اجرایی خانه کارگر قزوین با مدیریت اعضای شورای اسلامی کار، انجمن اسلامی و بسیج کارگری کارخانجات آلومتک و آلومراد، عیدعلی کریمی (دبیر خانه کارگر قزوین) با تبریک هفته دفاع مقدس) اظهار داشت: همدلی، همفکری و هماهنگی بین مدیریت و تشکیلات کارگری کارخانه آلومتک و آلومراد قابل تقدیر است و این موضوع باعث ایجاد صمیمیت، همدلی بین کارگران و کارفرمای کارخانه شده و نتیجه‌ای جز رونق و بالارفتن راندمان تولید ندارد.

وی در ادامه به مشکلات معیشتی کارگران کارخانجات استان قزوین پرداخت و گفت: هر روز شاهد افزایش قیمت اجناس مصرفی و غیرمصرفی هستیم. هیچ نظارتی بر این گرانی‌ها نیست این در حالیست که حقوق کارگران و بازنشستگان که از مصرف‌کنندگان این کالاها هستند، سالی یک مرحله افزایش پیدا می‌کند.

وی با اظهار اینکه دولت به هیچ وجه به فکر مردم کم درآمدها نیست، افزود: کنترل بازار از دست مسئولین خارج شده است و افسارگسیختگی به وضوح مشاهده می‌شود و بیشترین ضربه به کارگران و بازنشستگان وارد شده چون توان خرید را از این عزیزان گرفته است.

کریمی در ادامه این جلسه در ارتباط با خدمات خانه کارگر به کارگران عضو گفت: خانه کارگر یک تشکیلات مستقل کارگری است که از بدو تاسیس خدمات ارزنده‌ای به اقشار ضعیف جامعه به ویژه کارگران عضو ارائه کرده است.

او ادامه داد: دانشگاه علمی کاربردی خانه کارگر و دانشگاه کار در قزوین تاسیس شد و چند هزار دانشجو تربیت کرده است. برای ما آنچه اهمیت داشت، این بود که کارگر بابت آموزش فرزندانش دغدغه نداشته باشد. دانشگاه‌های خانه کارگر تا فوق دیپلم رایگان است. هر کارگری که عضو خانه کارگر باشد، حق دارد از امکانات رایگان آموزشی بهره‌مند شود و خانه کارگر هیچ‌گاه به گرایش سیاسی کارگران توجه نکرده است.

دبیر اجرایی خانه کارگر قزوین در بخش دیگری از مطالب خود در مورد ارائه خدمات رفاهی به اعضای کارگر، افزود: امکانات رفاهی و اقامتی در نقاط مختلف کشور از سوی خانه‌های کارگر سراسر کشور فراهم شده است که کارگران عضو می‌توانند با مراجعه حضوری به امور رفاهی خانه کارگر با ارئه مدارک و ثبت‌نام از این امکانات بهره‌مند شوند.

در ادامه این جلسه؛ مرتضی جنت آبادی به نمایندگی از تشکیلات کارگری آلومتک و آلومراد پس از خیرمقدم به هیات اجرایی اجرایی خانه کارگر قزوین گفت: پرداخت حقوق و مزایای کارگران آلومتک و آلومراد به‌روز پرداخت می‌شود.

وی گفت: مدیریت شرکت با کلیه تشکیلات کارگری هماهنگ و همفکر هستند و برای افزایش تولید تلاش زیادی انجام می‌دهند که جای قدردانی دارد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز