خبرگزاری کار ایران

رستم زاد:

تامین 1423 نفر نیروی انسانی جدید توسط شرکت کار و تامین

asdasd
کد خبر : ۹۷۳۴۵۳

مدیرعامل شرکت کار و تامین گفت‌: شرکت کار و تامین متعلق به سازمان تامین اجتماعی، در نظر دارد در جهت تامین نیروی انسانی مورد نیاز سازمان در کل کشور اقدام به جذب 1423 نفر نماید.

به گزارش ایلنا، «حسن رستم زاد» گفت: شرکت کار و تامین متعلق به سازمان تامین اجتماعی در کنار فعالیت‌های طراحی سیستم و خدمات مدیریتی، مشاوره مدیریت و کار آفرینی، مشاوره شغلی و کاریابی وظیفه تامین نیروی انسانی عمومی و تخصصی مورد نیاز را نیز عهده‌دار است. 

وی گفت: در همین راستا و پیرو تاکیدات جناب آقای "مصطفی سالاری" مدیرعامل سازمان تامین اجتماعی مبنی بر رعایت دقیق ضوابط، مساوات و مقررات در تامین نیروی انسانی که علاوه بر نیروهای تخصصی حتی باید تمام نیروهای شرکتی مورد نیاز سازمان (خدماتی، حجمی، جایگزین و .... ) نیز از طریق آزمون و با رعایت شرایط برابر برای همگان انجام گردد تا هیچگونه اجحاف و حق‌کشی صورت نگیرد.  

مدیرعامل شرکت کار و تامین، افزود: لذا با هدف همیاری با بخش درمان کشور جهت کاهش عوارض ناشی از کرونا و همچنین توسعه فعالیت‌های سازمان تامین اجتماعی، در سطح کشور 1423 نفر نیروی انسانی در گروه‌های شغلی بهیار، کمک پرستار، متصدی خدمات دارویی، متصدی خدمات اداری، راننده آمبولانس، انباردار منشی پزشکی و نگهبان از طریق آزمون کتبی و مصاحبه جذب خواهند شد. 

رستم زاد بیان کرد: ثبت نام آزمون توسط مرکز آزمون جهاد دانشگاهی از تاریخ : 03 / 07 / 1399 شروع و تا پایان روز 12 / 07 / 1399 ادامه داشته و آزمون کتبی در روز جمعه 02/ 08/ 1399 برگزار خواهد شد، پذیرفته‌شدگان مرحله اول به میزان دوبرابر ظرفیت جهت مصاحبه دعوت شده و پس از انجام مراحل مصاحبه و گزینش پذیرفته‌شدگان به مراکز درمانی و بیمه‌ای معرفی خواهند شد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز