خبرگزاری کار ایران

توضیحات مدیریت آب معدنی داماش در مورد یک خبر

asdasd
کد خبر : ۹۷۰۷۴۰

به دنبال انتشار مطلبی با عنوان «مطالبات مزدی کارگران آب معدنی داماش پرداخت نشد/ معوقات حق بیمه نگران‌کننده است»، مدیرعامل آب معدنی داماش توضیحاتی را جهت تنویر افکار عمومی ارسال کرد.

به گزارش خبرنگار ایلنا، به دنبال انتشار مطلبی در دهم شهریور ماه سال جاری با عنوان «مطالبات مزدی کارگران آب معدنی داماش پرداخت نشد/ معوقات حق بیمه نگران‌کننده است» در خبرگزاری ایلنا، مدیرعامل آب معدنی داماش توضیحاتی را جهت تنویر افکار عمومی ارسال کرد.

متن این توضیحات که با امضای علی محمدی (مدیرعامل ونایب رئیس هیات مدیره) منتشر شده، به شرح ذیل است:

در پاسخ به متن خبر مورخه ۱۰ شهریور سال ۹۹ خبرگزاری در خصوص توقف فعالیت تولید آن شرکت در دو ماه پیش به استحضار می‌رساند، فعالیت شرکت آب معدنی داماش در طی دو ماه اخیر چشمگیر بوده و حتی در دو ماه اخیر به مدت بیش از یک ماه با استخدام ۲۰ نفر نیروی روز مزدی ادامه یافته است و شرکت هیچ گاه تعطیل نبوده است.

هرچند این شرکت در برخی مواقع با توجه به نبود سرمایه در گردش، با کمبود مواد اولیه تولید رو برو بوده است لیکن تمام تلاش مدیران شرکت بر این بوده است که با خرید تجهیزات جدید خط تولید، بتواند تولید بیشتری را در کارخانه رغم بزنند و همچنین شواهد و مدارک نشان می‌دهد که شرکت در سال جاری، اقدام به استخدام ۷ نفر نیروی جدید نموده است و عملکرد شرکت در متن خبر منعکس شده در ایلنا به گونه‌ای وارونه نمایش داده شده است.

خواهشمند است دستور فرمائید نسبت به اصلاح متن خبر اقدام نمایند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز