خبرگزاری کار ایران

پرداخت هزینه‌های بیمه‌شدگان تامین اجتماعی حداکثر تا ۲۴ ساعت

asdasd
کد خبر : ۹۷۰۶۰۶

مدیر درمان تامین اجتماعی استان کردستان، گفت: بیمه‌شدگان تامین اجتماعی می‌توانند از خدمات همه پزشکان، دندانپزشکان و ماما‌ها استفاده کنند.

به گزارش ایلنا به نقل از اداره کل روابط عمومی سازمان تامین اجتماعی، «هوشنگ فولادی» اظهار داشت: این مجموعه آمادگی دارد با تمامی پزشکان، دندانپزشکان و ماماها قرارداد داشته باشد.

مدیر درمان تامین اجتماعی کردستان تصریح کرد: مراکز و موسسات می‌توانند وارد سامانه نسخه الکترونیکی سازمان تامین اجتماعی شوند و ضمن تکمیل اطلاعات لازم موافقت خود را برای همکاری اعلام کنند.

وی ادامه داد: تاکنون بیمه‌شدگان تامین اجتماعی اگر به پزشکان، دندانپزشکان و ماماهای غیر طرف قرارداد مراجعه می‌کردند، باید هزینه درمان را آزاد پرداخت می‌کردند، اما اکنون این امکان فراهم شده است که بیمه‌شدگان، از خدمات همه پزشکان، دندانپزشکان و ماما‌ها استفاده کنند و سازمان نیز در کمترین زمان ممکن و نهایتا حداکثر تا ۲۴ ساعت ۸۰ و یا ۹۵ درصد سهم خود را پرداخت خواهد کرد.

مدیر درمان تامین اجتماعی کردستان گفت: این رویکرد باعث خواهد شد هم بیمه شدگان از خدمات بهتر و گستردهتری استفاده کنند و هم پزشکان، دندانپزشکان و ماما‌ها با خیال راحتتر به درمان بیمه‌شدگان سازمان بپردازند.

فولادی خاطرنشان کرد: پزشکان، دندانپزشکان و ماما‌ها می‌توانند تنها با ورود به سامانه الکترونیکی و اعلام موافقت با شرایط قانونی تامین اجتماعی به بیمه‌شدگان و بازنشستگان تحت پوشش سازمان خدمت‌رسانی کنند.

وی همچنین با اشاره به پرداخت به روز مطالبات دانشگاهی و مراکز طرف قرارداد گفت: ۶۰ درصد مطالبات مراکز دانشگاهی پرداخت شده و تمام مطالبات موسسات غیردانشگاهی نیز بدون تاخیر زمانی نسبت به سالهای گذشته در حال پرداخت است.

مدیر درمان تامین اجتماعی استان کردستان بر افزایش معنادار میزان رضایتمندی بیمه‌شدگان و شرکای اجتماعی و همچنین احیای ارزش و اعتبار دفترچه‌های درمانی تامین اجتماعی تاکید کرد و گفت: امیدواریم این تلاش‌ها و خدمات بتواند رضایت بیمه‌شدگان را به دنبال داشته باشد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز