خبرگزاری کار ایران

یک فعال کارگری:

چرا به کارگران نمی‌گویند وضعیت سهام شستا در بورس چگونه است؟!

asdasd
کد خبر : ۹۷۰۱۵۲

مازیار گیلانی‌نژاد می‌گوید: کارگران باید در جریان آخرین وضعیت سهام شستا در بورس قرار بگیرند.

مازیار گیلانی‌نژاد (فعال صنفی کارگران فلزکار) در گفتگو با خبرنگار ایلنا، با تاکید بر ضررورت شفافیت و ارائه آمار دقیق به کارگران در ارتباط با آخرین وضعیت داشته‌هایشان، می‌گوید: شستا و زیرمجموعه‌های آن متعلق به طبقه کارگر است و بنابراین کارگران باید در جریان آخرین وضعیت سهام آن و بالا و پایین رفتن ارزش این سهام باشند.

وی می‌گوید: علیرغم تمام تبلیغاتی صورت گرفته، امروز سکوت کرده‌اند و هیچ چیز به کارگران نمی‌گویند!

وی ادامه می‌دهد: چرا هیچ اطلاعاتی در مورد وضعیت ١٠ درصد سهام عرضه شده‌ی شستا در بورس ارایه نمی‌شود؟ چرا نمی‌گویند چقدر این سهام سود داشته و چقدر زیان؟ فقط آقای رضوانی فر مدیرعامل شستا اعلام کرده‌ است: «در تاریخ ٢ و ٣ شهریور حدود ١٢٠٠ میلیارد تومان از سهام شرکت‌های زیرمجموعه شستا را خریداری کرده‌اند تا این سهامداران زیاد ضرر نکنند.» منظور از ضرر چیست؟

گیلانی‌نژاد با تاکید براینکه وظیفه مدیرعامل سازمان تامین اجتماعی و سایر مقامات این سازمان صیانت از اندوخته‌های تاریخی کارگران است؛ تاکید می‌کند: باید در مورد دارایی‌های کارگران دقت لازم اعمال شود چراکه اگر تصمیمات غلط موجب ضرر و خسران کارگران شود، مقامات باید پاسخگو باشند و باید ضررها را از جیب خود بازپرداخت کنند چراکه همه تصمیمات از جمله عرضه سهام شستا در بورس را خودشان به تنهایی و بدون مداخله‌ی کارگران اخذ کرده‌اند و لذا امروز باید پاسخگو باشند!

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز