خبرگزاری کار ایران

حسن صادقی:

خانه کارگر مصمم به توسعه آموزش نیروی کار است

asdasd
کد خبر : ۹۶۸۶۵۸

معاون دبیرکل خانه کارگر عنوان کرد: خانه کارگر بر اهمیت امر آموزش بر اشتغال باور دارد و در این زمینه فعالیت‌های گسترده‌ای صورت می‌دهد.

به گزارش خبرنگار ایلنا، حسن صادقی در اولین ویدئوکنفرانس بین‌المللی اتحادیه‌های کارگری با موضوع نقش آموزش در آینده اشتغال گفت: این کنفرانس‌ها می‌تواند در هم‌افزایی بین تشکل‌های کارگری جهان موثر واقع شود.

او ادامه داد: خانه کارگر اعتقاد دارد که آموزش نقش زیادی در بازار اشتغال دارد و به همین دلیل در زمینه آموزش‌های کوتاه و بلند مدت فعالیت‌های زیادی دارد.

به گفته صادقی، خانه کارگر با این آموزش‌ها دستاوردهای خوبی برای اعضای خود در بازار اشتغال داشته است.

او عنوان کرد: امروز بازار اشتغال نیازمند توسعه آموزش‌های مختلف است. ما مصمم به توسعه آموزش نیروی کار هستیم و امیدواریم در خلال این ویدئوکنفرانس‌ها بتوانیم از توانمندی‌های همدیگر استفاده کنیم.

در ادامه این برنامه، نماینده کارگری کشور ترکیه گفت: ما تحقیقی انجام دادیم بر اساس منابعی که وجود دارد و یک گزارش در مورد آموزش کارگران ارائه دادیم. ما در این گزارش راه‌حل‌هایی در مورد این‌که چه کنیم تا با همکاران بین‌المللی بیشتر در ارتباط باشیم، داشتیم. این گزارش منابعی از یونسکو دارد. ما می‌توانیم راهکارهای ایران را هم برای این مشکل دریافت کنیم.

این فعال کارگری از کشور ترکیه درباره شیوه آموزش‌های کارگری نیز گفت: شیوه‌های خاصی وجود دارد و کنفدراسیون‌هایی هستند که می توانند در۲۰۲۰ در کنار هم کار کنند و ما برای هر بخش آموزش داریم و معتقدیم که باید کارگران تحصیلکرده و ماهر داشته باشیم. ما از هر ملتی که هستیم باید در کنار هم کار کنیم تا بهتر باشیم. من می‌خواهم از آنها که از مکزیک، ایران مالزی و از همه کسانی که تصویرشان را می‌بینم، تشکر می‌کنم، ما باید همدلی ایجاد کنیم و همه همکاران باید روی آموزش کارگران کار کنند.

نماینده کارگران کشور مکزیک نیز در ادامه گفت: ما مایلیم که همه به عنوان همکاران این حوزه از هر ملتی کنار هم باشیم. ما باید روند آموزش نیروی کار را به ویژه در محیط کار ادامه دهیم. باید محیط کاری حرفه‌ای داشته باشیم که در آن به همه همکاران آموزش داده شود. ما باید برای مقابله با چالش‌های آینده آماده شویم برای همین هم باید ارتباطات از راه دور را تقویت کنیم، در همین راستا باید استفاده از اینترنت بیشتر شود و باید با این تحولات جهانی نیروی کار خود را تطبیق دهیم، این یعنی تکامل. از همه متشکرم.

خانه کارگر جمهوری اسلامی ایران اولین ویدیوکنفرانس بین‌المللی اتحادیه‌های کارگری را با حضور 10 کشور برگزار کرد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز