خبرگزاری کار ایران

در نامه‌ای مطرح شد؛

آیین نامه استخدامی بدون کم و کاست برای کارگران مخابرات اجرا شود/ به توافقات پایبند نیستند!

asdasd
کد خبر : ۹۶۸۴۷۹

رئیس انجمن صنفی کارگری کارکنان مخابرات استان قم در نامه‌ای خواستار اجرای بدون تنازل آیین‌نامه استخدامی شد.

به گزارش خبرنگار ایلنا، میثم باقری (رئیس انجمن صنفی کارگری کارکنان مخابرات استان قم) در نامه‌ای خطاب به دو عضو هیات مدیره شرکت مخابرات ایران خواستار اجرای بدون تنازل آیین‌نامه پرسنلی و استخدامی مخابرات برای کارگران این نهاد شد.

در این نامه ضمن یادآوری تعهدات پیشین مخابرات آمده است: در راستای صیانت از منافع عمومی و به منظور توقف روند افزایش بدهی انباشته شرکت مخابرات به کارکنان شاغل و افزایش میزان رضایتمندی و بهره‌وری کارکنان، آیین‌نامه پرسنلی مخابرات اجرایی شود.

باقری در ارتباط با این نامه می‌گوید: براساس توافقی که هفدهم آذر سال گذشته صورت گرفت، قرار بود آیین‌نامه اجرایی شود اما متاسفانه این اتفاق نیفتاد. در ادامه در یازدهم تیرماه امسال، رئیس هیات مدیره مخابرات در این زمینه به مدیرعامل مخابرات تذکر داد اما بعد از گذشت هفتاد روز هنوز در این زمینه اقدامی صورت نگرفته است.

به گفته او، این تاخیر موجب بدهی انباشته مخابرات به کارکنان و کاهش بازدهی و انگیزه کارکنان می‌شود.

او می‌گوید: اعضای هیات مدیره مخابرات به عنوان نمایندگان قانونی دولت در مخابرات بایستی بر روند اجرای قانون نظارت کنند و از بروز تخلفات جلوگیری کنند. 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز